Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:34:31 GMT

حضور تماشاخانه‌های خصوصی در جشنواره‌ی تئاتر فجر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۱۷۰۰

با توجه به تعاملات صورت گرفته بین انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران و دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تماشاخانه‌های بخش خصوصی در این دوره از جشنواره تئاتر فجرحضور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا طبق گزارش رسیده، به دعوت نادر برهانی مرند «دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» جلسه‌ای با هیئت مدیره «انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه که به منظور هماهنگی و ایجاد تعامل هرچه بیشتر بین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و انجمن تماشاخانه‌های ایران برگزار و باعث رفع سوتفاهم های احتمالی و استفاده جشنواره از ظرفیت سالن‌های بخش خصوصی تئاتر شد.

بدین منظور طی تعاملات صورت گرفته؛ «انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران» در «سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» حضور خواهند داشت.

در این جلسه مباحث دیگری مبنی برهمکاری و نحوه حضور تماشاخانه‌های بخش خصوصی در جشنواره تئاتر فجر مطرح شد که در صورت نهایی شدنشان، این برنامه‌ها اعلام خواهد شد.

پیش از این «انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران» به دلیل عدم شفاف سازی در زمینه سیاست‌های اجرایی و نحوه حضور تماشاخانه‌ها بخش خصوصی در «سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» از شرکت در این رویداد فرهنگی و هنری انصراف داده بودند.

در این نشست که در دفتر دبیر جشنواره برگزار شد؛ نادر برهانی مرند «دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر»، ندا هنگامی «مدیر بخش +فجر» اعضای هیئت مدیره انجمن تماشاخانه‌های ایران، شاهین چگینی، خیام وقار کاشانی و داود نامور حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد

ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از آغاز دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان با حضور بیش از ۷۵ آلاچیق و غرفه در شهر جعفرآباد بیله‌سوار خبر داد.

حسن محمدی ادیب گفت: این جشنواره با حضور عشایر سراسر استان و گروه‌هایی از کشورهای منطقه در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در شهر جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این جشنواره ۴۵ آلاچیق عشایری شامل ۳۵ آلاچیق عشایر استان اردبیل و ۱۰ آلاچیق از سایر نقاط کشور حضور دارند و به ارائه فرهنگ و زندگی عشایری می‌پردازند.

به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان اردبیل وی با اشاره به اینکه آلاچیق‌های عشایری از استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی و چند استان دیگر در این جشنواره حضور دارند، تأکید کرد: همچنین در این جشنواره ۳۰ غرفه صنایع‌دستی و محصولات فرهنگی نیز حضور دارند که به ارائه محصولات اقوام مختلف می‌پردازند.

محمدی ادیب ادامه داد: انتظار می‌رود که همانند دوره‌های قبل جشنواره کوچ عشایر در این دوره نیز در روز جمعه با استقبال پرشمار علاقمندان روبرو باشیم و برنامه‌های مختلفی مانند کوچ نمادین، عروسی عشایری، بازی‌های بومی و محلی، مسابقه تیراندازی با کمان سنتی، شو اسب، مسابقه برترین قوچ مغان، مسابقه لباس سنتی و مسابقه برترین آلاچیق عشایری نیز در این جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!
  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا