Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد که موفقیت‌های رشته‌های پارالمپیکی در سال‌های آینده ادامه‌ داشته باشد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، شاهرخ شهنازی پس از شانزدهمین مجمع عمومی و ششمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک گفت: خوشبختانه امروز افراد منتخب از اهالی جامعه جانبازان و معلولین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد در پست‌های خود جامعه هدف زیادی خواهند داشت و امیدوارم این تشکیلاتی که امروز انتخاب شد بتواند اهداف پارالمپیکی ما را برآورده کند. روند موفقیت رشته‌های پارالمپیکی ما به یک فرآیند تبدیل شده و امیدواریم در المپیک پیش رو هم این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درخصوص اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، کمیته‌ای به نام پارالمپیک وجود نداشته اما اکنون این کمیته موفقیت‌های زیادی را کسب کرده گفت: این تشکیلات با کمک نمایندگان مجلس و دولت شکل گرفته و بسیار منسجم و دارای ساختار است. این کمیته بودجه مشخص دارد و امیدواریم روند موفقیت‌های خود را ادامه دهد.

شهنازی درباره اینکه یک ماه دیگر مجمع عمومی کمیته المپیک برگزار خواهد شد و چه اقداماتی در دستور کار این مجمع قرار گرفته است عنوان کرد: در مجمع گزارش مالی را خواهیم داشت که یکی از اقدامات همیشگی ماست. همچنین پیش‌نویس اساسنامه هم باید مسیر عادی خود را طی کند و پس از تصویب دولت به IOC فرستاده شود تا به تایید نهایی برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا صالحی امیری در مجمع پارالمپیک حضور نداشته گفت: طبق اساسنامه اگر رئیس حضور نداشته باشد یکی از نواب رئیس می‌تواند ریاست جلسه را برعهده بگیرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره دیدار صالحی امیری با رئیس کمیته المپیک کرواسی گفت: رئیس کمیته المپیک کرواسی در مسابقات المپیک جوانان در بوینس آیرس از صالحی امیری دعوت کرده بود تا به این کشور سفر کند. سفیر ایران در کرواسی نیز بسیار پیگیر این دیدار بود و در نهایت صالحی‌امیری به کرواسی سفر کرد.

انتهای پیام/

R1351/P1015135/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شاهرخ شهنازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاهرخ شهنازی شاهرخ شهنازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس باخ: روسیه و اوکراین المپیک را تحریم نمی‌کنند

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) گفت که روسیه و اوکراین بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ را تحریم نمی‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه؛ توماس باخ گفت: بحث در مورد پذیرش ورزشکاران روسیه برای شرکت در المپیک 2024 به پایان رسیده است، طرف‌های روسیه و اوکراین این رقابت‌ها را تحریم نمی‌کنند. در مجمع عمومی ANOC در سئول، تنش‌هایی احساس شد و هر دو طرف تهدید به تحریم شدند. نظرات همچنان متفاوت است؛ برخی می‌گویند ما با تحریم‌ها علیه کسانی که منشور المپیک را نقض کرده‌اند، خیلی فراتر رفته‌ایم و برخی دیگر می‌گویند ما به اندازه کافی پیش نرفتیم.

احتمال لغو مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس

رئیس IOC  افزود: اگر هر دو طرف صددرصد راضی نباشند، تصمیم درستی گرفته‌اید. اگر یک طرف خوشحال بود و طرف دیگر به شدت ناراضی، آن وقت با مشکلات واقعی مواجه می‌شدیم. اکنون می‌توانیم با اطمینان کامل بگوییم که این بحث به پایان رسیده و همه ما برای بازی‌های باشکوه المپیک در پاریس گردهم خواهیم آمد. IOC تحریم‌هایی را علیه کسانی که منشور المپیک را نقض می‌کنند اعمال می‌کند و از کسانی که منشور المپیک را نقض نمی‌کنند، چه ورزشکار و چه کمیته ملی المپیک، محافظت خواهد کرد.

المپیک تابستانی پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود. در پایان سال 2023، IOC پذیرش ورزشکارانی از روسیه و بلاروس در المپیک 2024 را در وضعیت بی‌طرف در رشته‌های انفرادی با رعایت تعدادی از معیارها اعلام کرد. این کمیته همچنین روس‌ها و بلاروس‌ها را از شرکت در مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌ها منع کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب ۸ سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکار مازندرانی
  • توماس باخ: روسیه و اوکراین المپیک را تحریم نمی‌کنند
  • رحمان عموزاد سهمیه المپیک پاریس را در کرواسی کسب کرد | سهمیه‌های المپیکی
  • از رفت و آمد رییس سابق تا محرومیت دو ساله/ چالش بزرگ در سال جدید
  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • برق تمام روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند