Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فاکس نیوز، آمریکا به دلیل آنکه هواپیمای «مون جائه این» رئیس جمهوری کره جنوبی به کره شمالی سفر کرده، این هواپیما را در لیست سیاه قرار داد.

این لیست سیاه، دستور العملی اجرایی است که سال ۲۰۱۷ میلادی توسط دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امضا شد و تحریم‌های اعمال شده علیه کره شمالی را گسترش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحت قانون این لیست هیچ کشتی یا هواپیمایی پس از سفر به کره شمالی، به مدت ۱۸۰ روز حق ورود به ایالات متحده را ندارد.

اما یک مقام کره جنوبی در واکنش به این اقدام امریکا گفت: قرار گرفتن هواپیمای یک رئیس جمهوری در لیست سیاه کاملا بی معنی و نامتعارف است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمریکا رئیس جمهور کره جنوبی تحریم دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور کره جنوبی به دنبال واکنش پیشگیرانه برای تنش‌های غرب آسیا

رئیس جمهور کره جنوبی امروز (سه‌شنبه) گفت، باید واکنشی پیشگیرانه در مواجهه با هرگونه عامل تنش‌زا در منطقه غرب آسیا در نظر گرفته شود چون بخش انرژی کره جنوبی به این منطقه وابسته است.

به گزارش مشرق، یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی در آغاز نشست کابینه گفت، تنش‌ها در غرب آسیا بر قیمت نفت تاثیر مستقیم گذاشته و این مساله بر انرژی و چرخه تامین کشور نیز اثر چشمگیری داشته است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، وی افزود: باید واکنشی پیشگیرانه به فاکتورهای مختلف خطرآفرین که ممکن است تشدید شود، وجود داشته باشد.

رئیس جمهور کره جنوبی همچنین افزود، تنگه هرمز کریدور حمل و نقل برای ۶۰ درصد از واردات نفتی کره جنوبی است. افزایش زیاد در هزینه‌های حمل و نقل و بهای نفت مستقیما به افزایش هزینه‌های ما منجر می‌شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • رئیس جمهور کره جنوبی به دنبال واکنش پیشگیرانه برای تنش‌های غرب آسیا
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • درخواست رئیس‌جمهور آمریکا از اسرائیل مبنی بر عدم پاسخگویی، گویای اقتدار ایران اسلامی است