Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده هوانیروز ارتش اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران قوی ترین و عظیم ترین ناوگان بالگردی خاورمیانه را در اختیار دارد.

به گزارش رکنا، امیر سرتیپ‌ «یوسف قربانی» صبح شنبه در نخستین همایش تخصصی صنعت قطعه سازی برای صنعت بالگردی که در ستاد هوانیروز برگزار شد، اظهارداشت: با شرایط سخت تحریم روبه رو هستیم از این رو باید خود را برای عبور از این‌ شرایط آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که نهضت قطعه سازی قوی باید پشت سر ناوگان بالگردی ایران وجود داشته باشد، افزود: ما باید در سطح کشورهای بزرگ منطقه ای رقابت کنیم.

فرمانده هوانیروز تاکید کرد باید از حریم‌ کشور دفاع کنیم و در برابر تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای آماده باشیم.

امیر قربانی با یادآوری این که امروز نیروی زمینی ارتش قهرمان حفاظت از مرزهای کشور را بر عهده دارد، گفت: هوانیروز سراسر مرزهای کشور را تحت پوشش هوایی خود دارد.

وی مشکلات در زمینه های ارزی و طولانی تر شدن پروژه ها را مهم ترین موانع پیش روی پیشرفت هوانیروز دانست و گفت: برخی اوقات اجرای پروژه ها تا 15 سال طول می‌کشد از این رو با توجه به مشکلات این پروژه کارایی ندارند.

فرمانده هوانیروز ارتش در ادامه سخنان خود نسبت به عملکرد برخی صنایع انتقاد کرد و اظهارداشت: برخی صنایع تنها به دنبال تامین منافع خود هستند و توجه چندانی به امنیت کشور ندارند.

امیر قربانی با تاکید بر این که باید در مباحث امنیتی شرکت های دانش بنیان را درگیر کنیم، ادامه داد: تنوع در شرکت های دانش بنیان و صنایع هوایی داخلی می تواند به هوانیروز در اجرای ماموریت ها کمک کنند.

وی یادآور شد: تجارب ارزنده هشت سال دفاع مقدس باید در بحث بالگردی به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.

فرمانده هوانیروز تاکید کرد ما باید هر روز کشورهای‌ متخاصم‌ را رصد کنیم تا برای رویارویی با تهدیدات آنها آماده شویم.

امیر قربانی ادامه داد: باید خود را پا به پای کشورهای پیشرفته در زمینه بالگردی حرکت دهیم یا از آنها جلوتر برویم.

وی مرکز آموزش شهید وطن پور را بهترین مرکز آموزش خلبانی بالگرد در خاورمیانه توصیف کرد و یادآور شد: ما باید از موازی کاری بپرهیزیم تا بتوانیم سرعت خود در راه رسیدن به هدف تسریع کنیم.

فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش اعلام کرد که به دنبال استفاده از دانش نخبگان و شرکت های دانش بنیان برای ساخت بالگرد و قطعات بومی صنعت دفاعی هستیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! ماجرای شوهر دادن دختر 10 ساله ایرانی در افغانستان / فرار از چنگال کفتار پیر+ عکس حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس جزییات قتل زن مشهدی پس از عمل سزارین / رها کردن جسد سوخته وی در کوه راز جسد لخت دختر 15 ساله در پارک+عکس شهرام تینا را با دوستانش قسمت کرد این مرد مظلوم نوشهری به طرز ناجوانمردانه ای به قتل رسید+عکس حمله زورگیران خشن با قمه به پلیس لباس شخصی در آبادان +عکس سوتی سرباز آمریکایی همرزمش را تا یک قدمی مرگ برد + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: ایران جمهوری اسلامی ایران خاورمیانه شهید حریم عکس دختر قتل فیلم زن زندگی پلیس طلاق مردم مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین

علی باقری معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس در امور خاورمیانه به مسکو سفر کرده، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ایران همواره در خاورمیان شریک راهبردی است

علی باقری معاون وزیر امور خارجه همچنین در دیداری جداگانه با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور ها‌ی عضو در چارچوب چند جانبه گرایی است.

طرف چینی در این دیدار نیز، ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم.

این مقام ارشد چینی افزود: پکن بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.

در ادامه طرفین به بحث و بررسی موضوعات مورد علاقه طرفین پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • گرده افشانی ۲ هزار و ۴۵۰ هکتار از نخلستان های خفر
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو