Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون مهدویت برای نخستین بار با هدف انتقال مفاهیم مهدوی برای دانش آموزان و خانواده ها در سطح مدارس کاشان افتتاح شد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدمهدی مهدی پور از مدیران مدارس کاشان انجام فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی را در کنارآموزش، مسئله مهم و موردنیاز دانش آموزان دانست و اظهار داشت: قدم نهادن در مسیر فرهنگ دینی و ترویج معارف مهدویت و انتظار، علاوه بر عزمی برخواسته از تعهد و ایثار، قدم هایی محکم و استوار، بصیرتی دین مدار و پر عیار می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: بی شک تبیین اندیشه‌های دینی به ویژه موضوع انتظار و مهدویتبرای پیشرفت و تکامل شعور دینی و مذهبی از ضروریترین نیازها و اولویت های جامعه اسلامی است که باید به آن پرداخته شود.

گلستان| بنیاد مهدویت در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شودنماینده کردستان در مجلس خبرگان: «مهدویت» فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم استیزد | مباحث مهدویت در قالب برنامه‌های کودک ارائه شود

عاطفه بنی آدمیان، مربی متخصص آموزش مهدویت ویژه کودکان، لزوم پرداختن به مسئله آشنایی با امام زمان(عج) را امری خطیر و با اهمیت عنوانکرد و یاد آور شد: در بین مدارس کاشان، دبستان شهید گلچهرگان ، نخستین آموزشگاهی است که به‌طور جدی و با اختصاص مکان مشخص در فضای دبستان، نسبت به انتقال مفاهیم مهدوی وبه نونهالان دبستانی، اهتمام ورزیده است.

در این افتتاحیه بتول باقری، عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به تهاجم فرهنگی و اهمیت  آشنایی فرد مسلمان با مسائل اعتقادی و دینی ، خاطر نشان کرد: متاسفانه بعضا در بین نسل جوان، کمبود اطلاعات دینی ومبانی اعتقادی ، به چشم می خورد که جا دارد، از نونهالی و کودکی،  خانواده و مدرسه با تمام امکانات موجود ،خود را موظف به تقویت مبانی دینی و اعتقادی او بدانند.

در پایان این مراسم، مدیر آموزش و پرورش کاشان، به همراه خانواده شهید گلچهرگان " کانون مهدویت" را افتتاح کرد.

انتهای پیام/ ع

R7845/P1494/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه مرکز تئاتر کانون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» از روز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تا سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ به مدت پنج شب در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که به مناسب ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و از ساعت ۱۷:۴۰ تا اذان مغرب برپا خواهد شد، هنرمندانی همچون محمدرضا معجونی، سیدمهرداد کاووسی، امیرحسین انصافی، صادق کیانی‌مقدم، الهه تاجیک، کیمیا یعقوبی و تعدادی از هنرمندان نوجوان به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و قصه‌گویی و گروه نمایشی و تعزیه هیات «شاه‌چراغ» به سرپرستی مصطفی فتحی می‌پردازند.

یادآوری می‌شود نمایش‌های «گل باقالی و روزه کله گنجشکی» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه که هر روز ساعت ۱۶:۳۰ و «هر روز نوروزه » به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی که ساعت ۱۷ در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شد در روزهای برپایی ویژه‌برنامه «پرده‌های علوی» اجرا نمی‌شود.

پس از برگزاری ویژه‌برنامه «پرده‌خوانی»، نمایش‌های‌ «گل باقالی و روزه کله گنجشکی»، «هر روز نوروزه» و «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» از روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ فعالیت خود را در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران از سر خواهند گرفت.

کد خبر 6062801 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • افتتاح مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • جزئیات حمله تروریستی؛ یک نوزاد شهید و دو عضو خانواده هم مجروح شدند
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه مرکز تئاتر کانون
  • اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه
  • اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۲۵ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه
  • افتتاح ۲ باب مدرسه خیری در شمال سیستان و بلوچستان