Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن مهندسی دریایی با اشاره به برگزاری همایش صنایع دریایی درکتابخانه ملی اعلام کرد:تاکنون هیچ قراردادی به نام انجمن مبنی بر برگزاری همایش و نمایشگاه در جزیره کیش امضا نشده، پیش‌تر سازمان بنادر نیزاعلام کرده بود نمایشگاه کیش ارتباطی به انجمن ندارد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، نامه انجمن مهندسی دریایی ایران به ریاست محمدسعید سیف در ادامه می‌آید؛

1)  همانگونه که مستحضرید، چهارشنبه 21 آذرماه 1397 بیستمین همایش صنایع دریایی با همکاری ارگان های دریایی، در تهران، کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش 336 مقاله دریافت گردید که از میان آنها 234 مقاله پذیرفته شد. همچنین در بیستمین همایش صنایع دریایی 5 کارگاه با موضوعات مختلف ازقبیل توربین های بادی دریایی، طراحی و ساخت ربات کنترلی زیرسطحی (ROV) و... دایر گردید. در نهایت با معرفی برگزیدگان حوزه¬های مختلف، بیستمین همایش صنایع دریایی به کار خود پایان داد.

2)  پیرو مسائل پیش آمده در خصوص مجمع سال 1395 این انجمن، لازم به ذکر است به خاطر تخلفات صورت گرفته در انتخابات و عدم تأیید مجمع توسط هیأت رئیسه، نتایج مجمع فوق هنوز هم بعد از گذشت بیش از دو سال قابل ثبت در اداره کل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری نیست. لذا با توجه به مستندات قانونی، مسئولیت اداره امور، اعلام مواضع و تصمیم گیری‌ ها تا تعیین تکلیف نهایی بر عهده هیأت مدیره قانونی مندرج در روزنامه رسمی بوده و پیگیری حقوقی و قضایی اقدامات، مکاتبات و اخبار منتشر شده توسط افراد غیر مسئول به نام انجمن مهندسی دریایی در حال اجرا می‌باشد.

3)  با توجه به انتشار برخی اخبار مبنی بر برگزاری بیستمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی در جزیره کیش، انجمن مهندسی دریایی ایران با اشاره به توضیحات جناب آقای گروسی معاون حقوقی و امور مجلس شورایعالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی (نامه پیوست)، اعلام می دارد تاکنون هیچ‌گونه قراردادی به نام انجمن مهندسی دریایی ایران مبنی بر برگزاری همایش و نمایشگاه در جزیره کیش، منعقد نگردیده است.

انجمن مهندسی دریایی ایران ضمن عدم تأیید اخبار مربوط به برگزاری بیستمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی(26 الی 28 اذرماه 1397 – جزیره کیش) توسط این انجمن، خواهشمند است دستور فرمایید از درج اینگونه اخبار جلوگیری لازم بعمل آید. همچنین خواهشمند است کلیه ارتباطات و اخذ اطلاعات تنها از طریق آدرس و سایت¬های ذیل و هیأت مدیره رسمی انجمن(مطابق با روزنامه رسمی پیوست) صورت پذیرد.

برگزاری نمایشگاه دریایی با حضور 8 کشور خارجی/نمایشگاه ارتباطی با انجمن مهندسی دریایی ندارد

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه سازمان بنادر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه سازمان بنادر وزارت راه سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات و محصولات ویژه حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب با اشاره به طرح ملی فردوس برای تعویض چادرها اظهار داشت: یکی از بخش‌های نمایشگاه سی و یکم قرآن کریم مربوط به تعویض چادرهای کهنه با چادرهای نو است که طی طرح ملی فردوس انجام می‌شود. - اخبار فرهنگی -

اسدالله سلیمانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از برنامه‌های ترویجی این انجمن در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

سلیمانی با بیان اینکه برای ارائه محصولات متنوع تلاش کردیم، اظهار داشت: در نمایشگاه امسال غرفه‌دارانی حضور دارند که در حوزه عفاف و حجاب بسیار فعال هستند. هرچند تعداد فعالان این عرصه بسیار زیاد است و تقاضا برای شرکت در نمایشگاه نیز زیاد بود، اما با گزینش تعدادی از ویژندهای خاص و دغدغه‌مند سعی کردیم زمینه را برای تنوع در ارائه طرح‌ها و رنگ‌های ملزومات حجاب در نظر بگیریم.

کاهش تعداد غرفه‌های عرضه محصولات حجاب و کنترل قیمت‌ها

رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب با اشاره به فعالیت دغدغه‌مند تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات حجاب اظهار داشت: فعالان این حوزه در تمام طول سال تلاش می‌کنند تا در جامعه ذائقه‌سنجی کرده و مدل‌های متنوعی از محصولات حجاب را عرضه کنند. این در حالی است که ما نیاز به فضای مناسب برای عرضه محصولات حجاب داریم.

سلیمانی از کاهش تعداد غرفه‌های عفاف و حجاب در سال جاری یاد کرد و گفت: در سال گذشته 260 غرفه محصولات حجاب را عرضه می‌کردند اما با توجه به حذف یک سالن در سال جاری، تعداد غرفه‌ها امسال به 150 رسیده است. با این وجود تلاش کرده‌ایم تمامی ملزومات حجاب را با تنوع رنگ و طرح عرضه کنیم.

او همچنین به کنترل قیمت محصولات حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: امسال به طور ویژه بر قیمت محصولات عرضه شده نظارت داریم و تلاش کرده‌ایم تا قیمت‌ها از محصولات مشابه در خارج نمایشگاه کمتر باشد. در عین حال حداقل سود را برای تولیدکننده در نظر گرفتیم تا مردم به راحتی بتوانند ملزومات حجاب خود را در این نمایشگاه تهیه کنند.

 

13 خادم برتر قرآن کریم با حضور رئیس جمهور تجلیل می‌شوند

 

چادر کهنه را با چادر نو تعویض کنید

سلیمانی با اشاره به طرح ملی فردوس برای تعویض چادرها اظهار داشت: یکی از بخش‌های نمایشگاه سی و یکم قرآن کریم مربوط به تعویض چادرهای کهنه با چادرهای نو است که طی طرح ملی فردوس انجام می‌شود.

او از همکاری سه ویژند و همیاری کارگروه مد و لباس در این باره یاد کرد و توضیح داد: در طرح ملی فردوس، سود بازرگانی حذف شده و چادرها با قیمت‌هایی حدود 30 درصد کمتر از بیرون نمایشگاه عرضه می‌شوند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب از تلاش این انجمن برای عرضه تولیدات این حوزه خبر داد و اظهار داشت: بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه محصولات حجاب در یک سال خود به بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن می‌آیند و این اتفاق، موجب شده تا بر اساس ذائقه مخاطب طیف گسترده‌ای از تولیدات متنوع را در نمایشگاه عرضه کنیم.

دوخت چادر رایگان در نمایشگاه قرآن

رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب از فعالیت ترویجی این انجمن در نمایشگاه قرآن خبر داد و اظهار داشت: برای جلب رضایت عمومی و همچنین ترویج عفاف و حجاب در جامعه، چندین برنامه در دستورکار غرفه‌داران قرار گرفته است.

او تصریح کرد: برای دختران کودک و نوجوان هدیه‌هایی شامل روسری و شال در نظر گرفتیم تا از این طریق به رعایت حجاب تشویق شوند.

سلیمانی همچنین به خدمات رایگانی برای بانوان اشاره کرد و گفت: بانوانی که در این نمایشگاه پارچه چادری خریدار می‌کنند، می‌توانند چادر خود را به غرفه‌داران تحویل دهند تا چادر به طور رایگان برای آنها دوخته شود. البته این موضوع مربوط به چادرهای ساده و سنتی است که برای رضایت مشتریان در نظر گرفته شده است.

ضرورت تشکیل سکوهای فروش ملزومات حجاب

سلیمانی با بیان اینکه در استان تهران حدود 800 تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات عفاف و حجاب داریم، تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از این فعالان حجاب در جامعه شناخته شده نیستند. این در حالی است که مردم نیاز دارند تا مراکز فروش ملزومات حجاب را شناسایی کنند تادر ایام مختلف سال به آنها مراجعه کنند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب از تلاش برای ایجاد سکوهای فروش محصولات حجاب خبر داد و اظهار داشت: با پیشنهاد انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، کمیته عفاف و حجاب وزارت کشور و همچنین وزارت صمت برای ایجاد سکوهای فروش محصولات حجاب برنامه‌هایی را در نظر گرفتند که امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود.

بخش عفاف و حجاب در رواق غربی مصلای امام خمینی (ره) در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا 14 فروردین ماه، هر روز از ساعت 17:30 لغایت 30 دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • بیش از ۱۰۰ مرکز قرآنی وابسته به انجمن قرآن‌پژوهی حوزه در قم فعال است
  • استقبال از مسافران نوروزی با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و آلاچیق عشایر در اهر + فیلم
  • برگزاری نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک در دولتخانه صفوی قزوین
  • برگزاری نمایشگاه «شکوفایی هنر در آستانه نوروز» در پاریس
  • خدمات و محصولات ویژه حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن
  • برگزاری همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک