Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان سرهنگ«ارسلان پرویز» به عنوان فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی و فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم تودیع و معارفه فرماندهی ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی و فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق امروز (شنبه 24 آذر) با حضور جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در بیرجند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی این مراسم از زحمات «امیر سرتیپ دوم علی اکبر عباسی تجدد» فرماندهی ارشد نظامی سابق آجا در خراسان جنوبی و فرمانده سابق منطقه پدافند هوایی شرق تقدیر به عمل آمد و «سرهنگ ارسلان پرویز» به عنوان فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی و فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق معرفی شد.

 

گفتنی است که امیر سرتیپ دوم علی اکبر عباسی تجدد به عنوان رییس پدافند هوایی منطقه تهران به کار خود ادامه خواهد داد و 6 استان تحت مسئولیت ایشان خواهد بود.

 

«امیر سرتیپ دوم عباسی تجدد» در این مراسم اظهار داشت: حدود  5 سال در خراسان بزرگ خدمت کرده‌ام و خراسان سرزمینی است که ولاییان و متدینان در آن حضور دارند و در این شرقی‌ترین نقطه کشور آفتاب از کشور ناآرام افغانستان ظهور می کند.

 

وی در ادامه گفت: این نا آرامی‌ها امنیت استان خراسان جنوبی و کشور را تهدید می کند و نیروهای مسلح برای ایجاد امنیت و آرامش خاطر در این استان حضور دارند و اگر امنیت نباشد جذب سرمایه وجود نخواهد داشت و در این راستا اشتغال نیز وجود ندارد.

 

فرمانده سابق منطقه پدافند هوایی شرق با بیان اینکه مسئولیت بزرگ در پدافند هوایی باعث شده جوانان ما شبانه روز بیدار باشند تا کشور با گزندی رو برو نشود، ادامه داد: اجازه نمی دهیم حتی یک ریز پرنده به کشور وارد شود.

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر شیراز خراسان جنوبی ایران نماز جمعه اصفهان طلا ترامپ کرمان پدافند هوایی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بارش باران در درح سربیشه از دیروز آغاز شده که تا صبح امروز 20 میلمتر در این منطقه باران بارید و ساعتی پیش نیز این منطقه شاهد بارش دانه های درشت تگرگ بود که به خودروها و مزارع کشاورزی آسیب وارد کرد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                                                          کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


بارندگی در خراسان جنوبی هنوز در مناطقی از استان تا عصر امروز ادامه دارد .


در شبانه روز گذشته در برخی مناطق سربیشه همچون مختاران 73 میلیمتر باران بارید.

دیگر خبرها

  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • تمرین دفع حملات خارجی در رزمایش مشترک آمریکا و فیلیپین
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی