Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار خرم آباد، با اشاره به برنامه های شهرداری برای توسعه فضای سبز، گفت: توسعه فضای سبز بر اساس معیار کشوری از اساسی ترین نیازها توسعه شهری است.

وحید رشیدی، شهردار خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: توسعه فضای سبز در سطح شهر به خصوص در ارتفاعات از برنامه‌های محوری حوزه‌ی فضای سبز مدیریت شهری خرم آباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: در این راستا طرح احداث بوستان های محلی و  همچنین تکمیل کمربند سبز خرم آباد دنبال می کند.

 

رشیدی، بیان کرد: توسعه فضای سبز بر اساس معیارهای کشوری از اساسی ترین نیازها توسعه شهری و از حیاتی ترین نیازهای زندگی شهری است.

 

وی بیان کرد: همه تلاش کارکنان شهرداری این است که سرانه فضای سبز شهری خرم آباد را به حد قابل قبولی برسانیم.

 

رشیدی، افزود: توسعه کمربند سبز خرم آباد از اهداف مهم مدیریت شهری است و البته در این راستا نیاز به همکاری دیگر دستگاه ها مانند دستگاه قضایی و ادارات خدماتی در مباحثی چون تملک ها و یا تامین آب داریم.

 

وی همچنین با اشاره به پروژه ۸۵ هکتاری بوستان بلوط پشته، خاطرنشان کرد: کاشت گسترده درختان بومی بلوط در بوستان ۸۵ هکتاری پشته علاوه بر  کمک به تکمیل کمربند سبز خرم آباد،  گامی موثر در راستای توسعه فضای سبز شهری است.

 

رشیدی، ادامه داد: مقابله با آلودگی هوا، کاهش دما از مهم ترین نتایج توسعه فضای سبز و کاشت درخت است.

 

شهردار خرم آباد، اظهار کرد: همکاری نهادهای متولی فضای سبز از جمله شهرداری، منابع طبیعی و گروه های مردم نهاد بستری برای غنی شدن عرصه های طبیعی و فضاهای شهری از درخت است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر شیراز خراسان جنوبی ایران نماز جمعه اصفهان طلا ترامپ کرمان معیار کاشت درخت فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد