Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:37:37 GMT

ثبت‌نام عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۰۶۶

ثبت‌نام عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید علی هزاوه مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان گفت: شرکت‌ها و تیم های نوپای فعال در حوزه‌های فناوری‌برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، تجهیزات پزشکی، پرینترهای سه بعدی و تولید دیجیتال می‌توانند به عضویت مرکز رشد فناوری نخبگان در بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان افزود: این مرکز با داشتن شبکه گسترده همکاران (خصوصی و دولتی) و با ارائه امکانات و خدمات پشتیبانی، هدایت و نظارت بر روند پیشرفت واحدهای فناوری عضو و همچنین ارائه خدمات تخصصی و تخصیص فضای استقرار، روند تجاری سازی طرح ها را تسریع می کند.

وی افزود: وجود تیم کاری‌کارآفرین، متخصص و با انگیزه‌، طرح با قابلیت تجاری سازی و برنامه کاری منسجم از الزامات عضویت در مرکز رشد است.

هزاوه در خصوص مراحل پذیرش متقاضیان بیان کرد: صاحبان طرح با تکمیل و ارسال فرم اولیه تقاضای عضویت، با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر، در فرآیند عضویت قرار می‌گیرند و در صورت تایید اولیه طرح، جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می‌شود تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و فنی مورد تایید قرار گیرد.

وی گفت: فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ پارک فناوری پردیس معاونت علمی از ابتدای آذر ماه سال جاری آغاز شده است و با درخواست متقاضیان تا پایان روز ۲۷ آذر ۱۳۹۷ تمدید شده است. متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت مرکز رشد فناوری نخبگان به آدرس www.techelite.ir برای این مرکز ارسال کنند.

کد خبر 4485368 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان

یکصدوبیست‌ویکمین فراخوان مشارکت در اکتساب فناوری طرح «سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان مبتنی بر تصاویر پانورامیک (OPG)» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک تیم پژوهشی از دانشگاه علوم پزشکی همدان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، صنایع بسیاری با توسعه فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی دچار تحول شده‌اند که حوزه بهداشت و سلامت هم از این دسته هستند. درحال حاضر رایج‌ترین نقش هوش مصنوعی در پزشکی، پشتیبانی تصمیم‌گیری بالینی و تجزیه و تحلیل تصویربرداری است. ابزارهای پشتیبانی تصمیم بالینی به ارائه‌دهندگان خدمات سلامت کمک می‌کند تا با فراهم کردن دسترسی سریع به اطلاعات، تصمیم‌گیری کنند.

در این طرح پژوهشی، مجری ابتدا به پردازش داده‌ و بررسی انواع مدل هوش مصنوعی تشخیص بیماری دندان مبتنی بر تصویر و سپس با ایجاد مدل هوش مصنوعی به اعتبارسنجی و رفع خطای مدل می‌پردازد تا در نهایت خروجی پژوهش، مدل هوش مصنوعی با قابلیت تشخیص بیماری‌های دهان و دندان با استفاده از تصاویر OPG با دقت ۹۰ درصد باشد. از جمله بیماری‌های مدنظر برای توسعه مدل می‌توان به RFC، amalgam filling، amalgam and post، Distal Caries اشاره کرد. 

اعلام آمادگی برای مشارکت در اکتساب فناوری حاصل از این فراخوان پژوهشی و ارائه درخواست تنها برای شرکت‌ها و شتابدهنده‌های دانش‌بنیان مجاز است. درخواستی که بیشترین تناسب را با الزامات این اکتساب فناوری داشته باشد، انتخاب و به عنوان «مشارکت‌کننده» برای مذاکرات تکمیلی به هسته پژوهشی متقاضی معرفی خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای ارائه راه‌حل در این حوزه باید تا روز چهارشنبه، ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ پروپوزال و پیشنهادهای خود را در قالب Word از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی فناورانه ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی درچهارمحال و بختیاری
  • اعلام ساعت کاری مراکز اهدای خون شب‌های قدر در یزد
  • اعلام ساعت کاری مراکز اهدای خون در شب‌های قدر
  • آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان
  • واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در کیار
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • مانیتور گیمینگ جدید Asus چه مشخصاتی دارد؟