Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:48:57 GMT

168 میلیارد ریال زکات در لرستان جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۱۴۲

168 میلیارد ریال زکات در لرستان جمع آوری شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: 168 میلیارد ریال زکات پرداختی از سوی مردم طی 9 ماهه امسال در استان جمع آوری شده است.

به گزارش ایرنا جاسم محمدی فارسانی روز شنبه در نشست ستاد زکات استان در محل بیت امام جمعه خرم آباد افزود: توافقنامه موجود برای جمع آوری زکات تا پایان سال جاری 116 میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تحقق حدود 15 درصد برنامه زکات استان در 9 ماه ادامه داد: 60 میلیارد ریال از مبالغ جمع آوری شده در قالب زکات فطریه بود و 10 میلیارد ریال نیز به صورت نقدی و توسط مراکز نیکوکاری حصول شد.
وی اظهار داشت: همچنین پنج میلیارد و 180 میلیون ریال در قالب کالا و 80 میلیارد ریال نیز زکات کارکرد مستقیم مردمی بوده است.
محمدی فارسانی گفت: با تشکیل کمیته های چهارگانه زکات در استان، جمع آوری زکات روند مطلوبی داشته و انجام این فریضه دینی از نکات مورد توجه مردم به شمار می رود.
وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب به اجلاس سراسری زکات ادامه داد: رهبری از نهضت زکات یاد کرده اند که باید راهکارهای این مهم توسط دست اندرکاران مربوطه تدوین و اجرایی شود.
از مجموع روستاهای استان لرستان یکهزار و 300 روستا دارای اقلام مشمول زکات هستند که درسال جاری یک هزار روستا با شورای زکات همکاری کردند.
2 هزار و 488 نفر در روستا و 267 نفر در شهرهای استان با شورای زکات همکاری می‌کنند.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي زكات لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه