Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:21:46 GMT

تمام جناح ها به دور از حاشیه سازی متحد شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۱۴۴

تمام جناح ها به دور از حاشیه سازی متحد شوند

کرج-ایرنا- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای رفع مشکلات و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی ، تمام جناح های سیاسی کشور به دور از حاشیه سازی باید متحد شوند.

به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی البرز افزود: پرهیز از حاشیه سازی و قرار گرفتن تمام جناح ها در کنار یکدیگر برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از ضرورت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اگر گرانی وجود دارد باید با همراهی به فکر حل آن بود و همه مسئولان متحد و همدل برای خدمات بیشتر به مردم تلاش کنند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی مردم را هدف گرفته اند و از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ ندارند.
وی بیان داشت : انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود به بلوغ و تکامل رسیده لیکن با یک جنگ هوشمندانه ترکیبی ازسوی نظام سلطه مواجه است.
لطفی خاطرنشان کرد: دراین شرایط حساس و درمقابل جنگ هوشمندانه ترکیبی دشمنان باید نگاهی مانند جنگ تحمیلی هشت ساله داشت .
وی اظهار داشت: دراین شرایط هر دستگاه اجرایی به دور از رویه تشریفاتی باید سنگری برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.
لطفی ادامه داد: امروز هرچه بیشتر باید از ظرفیت چهل سالگی انقلاب اسلامی برای مقابله با حربه های دشمن بهره ببریم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در حالی به پیروزی رسید که هیچ یک از ابرقدرت ها در نظام 2 قطبی آن را باور نداشتند .
وی اضافه کرد: امروز دشمن هزینه های سنگینی برای رسیدن به اهداف خود صرف می کند که مهم ترین آن کاهش امید مردم و تطهیر نظام طاغوت است.
لطفی گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نباید محدود به مناسبت ها باشد و درطول ایام مختلف سال ادامه یابد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: امسال باشکوه ترین مراسم را در روز ملی استکبار ستیزی داشتیم و با در پیش بودن 9دی و 22 بهمن باید تمام تمهیدات دراین زمینه پیش بینی شود.
وی یاد آورشد: آمریکا از انقلاب سیلی خورده، بنابراین به دنبال ضربه زدن به آن است لیکن با پاسخ به شبهات و بیان دستاوردها این دشمن قسم خورده نظام اسلامی را ناکام ساخت.
وی اضافه کرد: امسال دهه فجر با ایام دهه فاطمیه (س) مصادف است که دراین زمینه باشئون
این ایام را رعایت کنیم .
8029/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جناح ها متحد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول اساسی نظام «مردم محوری» است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی گیلان ضمن تبریک این روز به شوراهای شهر و روستای استان اظهار کرد: آنچه انقلاب را متمایز می‌کند این است که اهداف و آرمان‌ها و پیام‌های انقلاب همواره مهم بوده و پابرجاست.

جعفری با تاکید بر اینکه مردمی بودن و مردم محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی از اول تا به امروز این است که متکی به آرای مردم است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن با توسعه روستاها اتفاق می‌افتد، افزود: اگر توسعه در روستاها اتفاق نیفتد منجر به مهاجرت و افزایش حاشیه نشینی می‌شود اما آنچه که امروز در جمهوری اسلامی ایران مشهود است این بوده که حکمرانی باید بر پایه مردمی باشد لذا مردم محوری اصول اساسی نظام است.

جعفری با بیان اینکه بهترین مدل برای حکمرانی روستایی و شهری ترکیبی و توسعه مردم پایه است، ادامه داد: تشکیل شوراها نقطه عطفی در توسعه نظام بوده و اعضای شوراها توانسته‌اند تمام وقت و بدون چشمداشت در منطقه خود فعالیت کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان بیان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات شوراها گام اساسی در راستای حل مشکل کشور بوده که تحقق این مهم در تعامل و همکاری انجام می‌شود.

کد خبر 6095186

دیگر خبرها

  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • حمیدی‌فر: در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه