Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:16:52 GMT

زنگ پژوهش در مدارس گلستان نواخته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۱۴۷

زنگ پژوهش در مدارس گلستان نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه زنگ پژوهش در مدارس گلستان نواخته شد.

در این مراسم که به صورت نمادین در مدرسه نمونه دولتی امام علی (ع) گرگان انجام شد، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، علی نجفی‌نژاد جانشین ستاد هفته پژوهش و فناوری استان، بهجت تربتی‌نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: هفته پژوهش، فرصتی مناسب برای رونمایی از فعالیت‌های پژوهشی و اشاعه تفکر و منش پژوهش و حقیقت­‌جویی است.

کمال الدین نظرنژاد با اشاره به شعار هفته پژوهش، «پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی»، ادامه داد: آموزش و پرورش استان گلستان هم برنامه هایی را هدف گذاری کرده که از جمله آن تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان پژوهشگر در شهرستان ها، اجرای برنامه سخنرانی با موضوع پژوهش در مدارس، بازدید از نمایشگاه و دیگر مراکز پژوهشی و غیره است.

وی افزود: به منظور ارائه دستاورد های پژوهشی، نمایشگاهی در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برپا خواهد شد که در آن آثار و پژوهش های فرهنگیان و دانش آموزان به نمایش گذاشته خواهد شد.

گفتنی است که در این مراسم از هشت دانش آموز برتر کشوری که در جشنواره خوارزمی مقام برتر را کسب کرده اند، تجلیل شد.

کد خبر 4485271

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد