Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان شوش ضمن تکذیب وضعیت نامساعد جسمانی بازنشسته هفت‌تپه، گفت: دستگیری نجاتی ربطی به اعتراضات ندارد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش، شرکت هفت تپه این روزها در مراحل پایانی اورهال کارخانه بوده و آماده برداشت از مزارع نیشکر و تولید شکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان یافتن تجمع اعتراضی کارکنان شرکت هفت تپه این روزها رسانه‌های ضد انقلاب با انتشار اخباری منفی دنبال اهداف خود هستند.

 

خوزستان | تنها کارگر بازداشتی شرکت نیشکر هفت تپه آزاد شدخوزستان | بازگشت امید و آرامش به شرکت نیشکر هفت تپه شهرستان شوشخبر شکنجه کارگر بازداشتی هفت تپه از سوی دادگستری خوزستان تکذیب شد

رئیس دادگستری شهرستان شوش در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: دستگیری علی نجاتی یکی از کارگران بازنشسته شرکت نیشکر هفت تپه با تجمعات اخیر کارکنان که نسبت به پرداخت نشدن حقوق و مشکل بیمه اعتراض داشتند، ارتباطی ندارد.

صادق جعفری‌چگنی گفت: این فرد به اتهام دیگری که قطعیت یافته، از طریق دادسرای اندیمشک جلب و دستگیر شده است. انتشار اخبار  رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر وضعیت جسمانی نامساعد علی نجاتی کارگر بازنشسته هفت تپه و انتقال وی به بیمارستان تکذیب می‌شود.

وی تصریح کرد: این فرد با وجود بیماری قلبی قبل از دستگیری، اکنون در سلامت کامل به سر برده و در زندان نیز از تمام امکانات درمانی و پزشکی برخوردار است.

‌انتهای‌پیام/ ز

R41468/P41362/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: همه مسیرهای هوایی آسمان ایران باز است و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد.

برپایه این اطلاعیه، وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود و در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است
  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است
  • جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان