Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید گفت: برنامه‌های خوبی برای انجام بازی‌های تدارکاتی و اردو‌های دیگری هم در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در حالی که اردوی تیم امید ایران عصر روز شنبه ۲۴ آذر در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز می‌شود زلاتکو کرانچار ضمن قدردانی از حمایت‌های فدراسیون فوتبال در راستای برگزاری اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی مفید برای تیم امید اظهارداشت: من از ابتدا درخواست خودم را برای برگزاری اردو‌ها و بازی‌های مفید با حریفان قدرتمند اعلام کرده بودم و خوشحالم که این امکان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در اولین بازی مقابل تیم المپیک عمان قرار گرفتیم و حالا در اردوی جدید دو مسابقه مفید برابر تیم سوریه برگزار می‌کنیم. بعد از آن هم در یک بازی دیگر به مصاف اردن می‌رویم. همچنین اطلاع دارم که برنامه‌های خوبی برای انجام بازی‌های تدارکاتی و اردو‌های دیگری هم در نظر گرفته شده است. این اتفاق بسیار خوبی است که به ما کمک می‌کند و خوشحالیم که می‌توانیم با تیم‌های مختلف در بازی‌های تدارکاتی روبرو شویم. بازی با اینگونه تیم‌ها که برای ما ناشناخته هستند می‌تواند آزمون بسیار خوبی باشد و از سوی دیگر موجب شود شناخت و هماهنگی بهتری بین اعضای تیم ایجاد شود.

سرمربی تیم امید ایران هدف از برگزاری این اردو را ایجاد جو روانی مناسب و آزمودن توانایی شاگردانش دانست و تصریح کرد: این برای ما بسیار مهم است که به معنی واقعی یک تیم باشیم. برای همین باید صمیمیت و ارتباط روانی مناسب بین اعضای تیم وجود داشته باشد که اینگونه اردو‌ها تاثیر بسیار خوبی دارد. همچنین می‌خواهیم آمادگی و توانایی بازیکنان را باز هم مورد آزمایش قرار دهیم خصوصا بازیکنانی که در این اردو به جمع ما ملحق می‌شوند و برخی از آن‌ها گزینه‌هایی برای رفع نقاط ضعف در پست‌های مختلف هستند. بر همین اساس سعی می‌کنیم از فرصت این اردو و بازی‌های پیش رو به بهترین شکل استفاده کنیم.

کرانچار در پایان پیرامون حریفان ایران در مرحله اول بازی‌های مقدماتی المپیک هم خاطرنشان کرد: برنامه حریفان را از طریق تیم آنالیز دنبال می‌کنیم و در جریان بازی‌ها و مسابقاتی که در پیش دارند هستیم. می‌خواهیم به شکل کامل مسابقات این تیم‌ها را مرور کنیم تا با شناخت کافی جهت انجام بازی‌های مرحله اول آماده شویم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم امید کرانچار فدراسیون فوتبال میزان تمرین اردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟

دنیله ده‌روسی که پس از نتایج ضعیف ژوزه مورینیو جانشین او در جالوروسی شد و دوباره در یک کسوت جدید به تیم محبوب خود بازگشت، در طول دوران کوتاه مدت حضورش روی نیمکت آ اس رم عملکرد درخشانی داشت و احتمال دارد امشب صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را هم تجربه کند که این نمایش منجر به ادامه همکاری طرفین شد.

باشگاه رم که از نتایج ده‌روسی رضایت داشته و همراه با این سرمربی شرایط نسبتا خوبی در رقابت‌های سری آ ایتالیا به دست آورده و شانس حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را دارد، تصمیم به ادامه همکاری با این سرمربی گرفت.

مدیران باشگاه رم با دنیله ده‌روسی برای ادامه همکاری پس از پایان فصل به توافق نهایی رسیده‌اند و به زودی جزئیات قرارداد جدیدشان را منتشر می‌کنند که این خبر در خروجی رسانه رسمی این باشگاه نیز اعلام شده است.

ده‌روسی در ۱۱ مسابقه سری آ ایتالیا هشت پیروزی، دو مساوی و تنها یک شکست مقابل تیم صدرنشین اینتر داشته که آمار خوبی برای او به حساب می‌آید و در حال حاضر هم تیمش با یک بازی کمتر و کسب ۵۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

تیم فوتبال رم با هدایت ده‌روسی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق به شکست فاینورد در ضربات پنالتی شد و در دور یک‌هشتم نیز پیروزی پُرگل ۴ بر صفر و شکست یک بر صفر برابر برایتون انگلیس داشت، ولی در نهایت صعود کرد.

جالوروسی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز در زمین آ ث میلان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد و امیدوار است امشب نیز امیدوار است با تدابیر ده‌روسی در مسابقه برگشت هم نمایش خوبی داشته باشد و یک قدم دیگر به فینال نزدیک شود.

ادامه همکاری باشگاه رم با ده‌روسی می‌تواند خبر خوشی هم برای سردار آزمون که اکنون حضور قرضی در جالوروسی دارد هم باشد؛ چراکه این سرمربی به ستاره ایرانی خود اعتقاد پیدا کرده و پس از حضورش در این تیم دو بار او را به ترکیب رسانده است

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳
  • ناوگان هواپیمایی «هما» برای انجام عملیات حج ۱۴۰۳ آماده‌سازی می‌شود
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی