Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با بیان اینکه انتخابات بدون حاشیه، منظم و خوبی داشتیم، اظهار کرد: به اعتقاد من افراد با تجربه و دلسوز در پست‌های مختلف کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شدند و ما ظرف یک ماه آینده دبیرکل و سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک در اولین جلسه معرفی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، محمود خسروی وفا بعد از پایان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آقایانی که امروز شاهد برگزاری انتخابات منظم و بدون حاشیه‌ای بودیم، افزود: این دوره از انتخابات بدون حاشیه و منظم برگزار شد و ما توانستیم در پست‌های مختلف از افراد با تجربه و دلسوز بهره مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت می‌توانم بگویم در این انتخابات بهترین‌ها انتخاب شدند و من امیدوارم در ادامه راه بتوانیم به نتایج خوبی با همکاری اعضای هیات اجرایی و هیات رئیسه دست پیدا کنیم.

وی گفت: یکی از کارهای ما بعد از انتخابات به جز تشکیل ستاد پارالمپیک در توکیو سعی خواهیم کرد شورای عالی در داخل کمیته پارالمپیک داشته باشیم تا بتوانیم در خصوص برنامه‌های داخل کمیته و همچنین اعزام‌ها برنامه ریزی هدفمند و خوبی داشته باشیم.

خسروی وفا در خصوص انتخاب دبیرکل و سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: اولین جلسه‌ای که در دی ماه برگزار خواهد شد سعی می‌کنیم دبیرکل و سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک را معرفی خواهیم کرد. البته برای معرفی دبیرکل ما سه ماه فرصت داریم ولی تلاش می‌کنیم در دیماه این اتفاق رخ دهد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان درباره واگذاری برخی از رشته‌های جانبازان و معلولان به فدراسیون‌های مربوطه خود خاطرنشان کرد: طی توافقی که در سال ۲۰۱۳ کمیته ملی پارالمپیک با فدراسیون جهانی رشته‌های مختلف داشت به این نتیجه رسیدیم که برای حمایت بیشتر از ورزش جانبازان و معلولان برخی از رشته‌های این فدراسیون به فدراسیون‌های مربوطه خود واگذار شود که در این ارتباط هشت فدراسیون به فدراسیون مربوطه واگذار شد. البته در خصوص برخی از رشته‌های جانبازان و معلولان همانند بوچیا، فوتبال هفت نفره و پنج نفره که نیاز به حمایت بیشتری دارند در خصوص این رشته‌ها سعی می‌کنیم به صورت مستقر عمل کنیم و خود بر این رشته‌ها نظارت کنیم. در خصوص سایر رشته‌ها کمیته ملی پارالمپیک تنها کار نظارتی، حاکمیتی و اجرایی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمود خسروی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه پرسپولیس از مهاجم استقلال را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

 در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • «بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید
  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال