Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، نماینده ولی فقیه و تنی چند از مسئولان استان خراسان جنوبی فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق و ارشد نظامی آجا در استان معارفه شد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، در مراسمی صبح امروز فرماندهان منطقه پدافند هوایی شرق و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با حضور جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، نماینده ولی فقیه و تنی چند از مسئولان استانی معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سابق منطقه پدافند هوایی شرق و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: 30 درصد صادرات کشور به افغانستان از طریق خراسان جنوبی انجام می‌شود.

کاروان خدام رضوی وارد منطقه پدافند هوایی شرق کشور شدطرح ایجاد وضعیت اضطراری و گسترش در منطقه پدافند هوایی شرق کشور اجرا شدسربازان ولایت در پدافند هوایی شرق کشور برای حفاظت از مرزها همیشه آماده‌اند

امیر سرتیپ علی‌اکبر عباسی‌تجدد با بیان اینکه وجود نیروهای مسلح در خراسان جنوبی به دلیل ایجاد امنیت است افزود: اگر امنیت نباشد توسعه اقتصادی، جذب سرمایه و کسب و کار نیز وجود ندارد و این منجر به مهاجرت مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره بر اولویت بودن پدافند هوایی تاکید بسیاری دارند بیان کرد: جوانان این مملکت در سراسر مرزهای زمینی و هوایی کشور 24 ساعته تلاش می‌کنند تا به کشور ضربه‌ای وارد نشود.

فرمانده سابق منطقه پدافند هوایی شرق و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه امواج رادارهای هوایی در همه جا وجود دارد اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم هیچ ریز پرنده‌ای از مرز وارد کشور شود و گزندی وارد کند.

در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ علی‌اکبر عباسی‌تجدد قدردانی شد و سرهنگ ارسلان پرویز به عنوان فرمانده سابق منطقه پدافند هوایی شرق و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/ ع

 

R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می آید، اظهار کرد: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی، تصریح کرد: مهمترین ویژگی شهید قرنی علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود.

وی افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام ( ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

عدیده به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش اشاره کرد و گفت:شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی ها باید شهید می شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی