Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه ای اعضای هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، سید عباس صالحی در این احکام جداگانه، محمدرضا نادری گیسور و غلامرضا نعمتی قمصری را به عنوان اعضای اصلی و مریم جلوداران را به عنوان عضو علی البدل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به این اعضا آمده است: با توجه به مواد ۲ و ۶ قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۹۷/۹/۷ مجلس شورای اسلامی، به موجب این حکم برای مدت ۳ سال به عنوان عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب می شوید.
وی ابراز امیدورای کرده است که اعضا با اتکال به خداوند متعال و با رعایت عدل و انصاف در انجام وظایف موفق و موید باشند.

** وظایف هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری دریک نگاه

مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب در زمینه رسیدگی به تخلفات اداری، تحقیق و بررسی در خصوص تخلف افراد متهم موضوع اعلام مدیران یا روسای ادارات، سرپرستان و بازرسهای هیات عالی نظارت (موضوع ماده 15 آئین نامه)، انجام مطالعات ـ بررسی‌های لازم درباره تخلفات متهم به منظور رسیدگی هرچه دقیق‌تر به تخلفات متهم توسط هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری، ابلاغ موارد اتهام به طور کتبی به کارمند متهم با ذکر تعیین مهلت به منظور ارائه اسناد و مدارک لازم در جهت دفاع از خود و درخواست تمدید مهلت مقرر در صورت نیاز، رسیدگی به موارد اتهام و صدور رای لازم در صورت عدم ارائه اسناد و مدارک لازم از سوی متهم در مهلت مقرر، دعوت از متهم جهت حضور در جلسات رسیدگی به تخلفات اداری وی در صورت درخواست وی، برقراری ارتباط با مراجع قضایی مربوط و استعلام نظر در ارتباط با اتهامات متهم ،برقراری ارتباط با وزارت اطلاعات جهت استعلام نظر، و سایر ادارات و سازمانها در صورت نیاز، صدور دستورات لازم درخصوص توقف رسیدگی به تخلفات اداری در صورت فوت متهم ، برقراری ارتباط و انجام همکاریهای لازم با نماینده وزیر و یا بالاترین مقام دستگاه اجرایی در بخش نظارت و هماهنگی و اعلام جرائم مدیران دستگاههای دولتی به نماینده وزیر در نظارت و هماهنگی از جمله وظایف هیات های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری به شمار می رود.
فراهنگ ** 1355**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي انتصاب هيئت بدوي وزير ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد

معاون قضایی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با بیان اینکه مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات حکومتی در استان به زیر ۱۰ روز رسیده و در کمتر از ۲۴ ساعت برای پرونده‌ها صدور رأی انجام می‌شود، گفت: ۳۰ واحد صنفی متخلف شهر اصفهان در ایام نوروز پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براتعلی صالحی صبح امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: تعزیرات حکومتی یک دستگاه رسیدگی‌کننده است و قانون‌گذار سه وظیفه رسیدگی به تخلفات عام اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و تخلفات حوزه بهداشت، درمان و دارو را بر عهده آن گذاشته است؛ از این رو با توجه به ابلاغیه سازمانی از پانزدهم اسفند طرح ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز را آغاز کرده است و نظارت‌های خود را تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه امسال از تمام دستگاه‌ها با استفاده از رؤسای شعب و قضات، دو شعبه رسیدگی به تخلفات را به‌صورت ثابت در دل بازار قرار دادیم، افزود: علاوه بر ایجاد این دو شعبه ثابت که در مرکز شهرستان اصفهان قرار گرفته است، سه شعبه سیار نیز در مرکز استان قرار دادیم که عوامل آن از قضات هستند؛ عوامل این شعب موظفند که به شکایات واصله با دقت و سرعت رسیدگی کرده و تا جایی که امکان دارد مشکل را در محل رفع کنند.

معاون قضائی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ضمن تقدیر از دستگاه‌های نظارتی که در کنار عوامل این شعب به خدمت رسانی مشغول هستند، ابراز کرد: امسال شاهد حضور حجم عظیمی از جمعیت گردشگران با توجه به آمار ارائه شده هستیم که بسیار عالی است؛ بنابراین باید خدمات‌دهی همه دستگاه‌ها به گردشگران تداوم پیدا کند.

وی با بیان اینکه میزان بالای پذیرش استان‌های دیگر از مسافران نشان‌دهنده بی‌توجهی ما در گذشته بوده است، گفت: مجموعه امکانات باغ فدک در سال گذشته قابل قیاس با سال جاری نیست و امکانات بسیار خوبی در سال جاری به گردشگران ارائه شده است، البته تخلفات باید کاهش پیدا کند.

صالحی با تاکید بر اینکه مسئله نظارت بر اسکان از مسئله اسکان مهم‌تر است، تصریح کرد: یکی از موارد تخلف مربوط به هتل‌هایی بوده که باید به لحاظ بهداشتی تعطیل می‌شد، اما حجم بالای مسافر اجازه این کار را به ما نداد؛ همچنین با وجودی که ممکن است همه امید یک کاسب به ایام عید باشد، اما به دلیل تخلفاتی همچون گران‌فروشی مجبور شدیم در این ایام ۳۰ واحد را پلمب کنیم.

وی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۳ شهر شیراز پا به پای اصفهان پیش آمده است، ادامه داد: برای اصفهان باید به اندازه آوازه‌اش کار کرد و اجازه نداد از سطح خود پایین‌تر برود؛ لازم است با کنترل این وضعیت و بهبود خدمات اصفهان را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

معاون قضائی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با تاکید بر اینکه مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات حکومتی در استان به زیر ۱۰ روز رسیده و در کمتر از ۲۴ ساعت برای پرونده‌ها صدور رأی انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: مجموعه عوامل تعزیرات حکومتی آمادگی کامل دارند تا به تخلفات در اسرع وقت رسیدگی و با سایر دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم همکاری کنند.

کد خبر 739894

دیگر خبرها

  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند
  • ستاد انتخابات کشور: دستگیری ۱۲۵۴ نفر در روز انتخابات
  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند / حدود ۱۲۰۰ نفر آن‌ها در پایان روز اخذ رأی، با اخذ تعهد یا وثیقه آزاد شدند
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»