Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@07:04:40 GMT

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قم اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۶۷۷

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قم اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد رضا سمیعی نسب گفت: در آستانه شب یلدا و متعاقب آن افزایش تقاضا برای خرید کالاهای مرسوم و پر مصرف، این ایام را به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار می کند.

وی اظهار داشت: در این طرح نظارت وافزایش گشتهای بازرسی از واحدهای صنفی بویژه واحدهای عرصه کالاهایی از قبیل خشکبار، آجیل، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت نظارت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تعداد 54 بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف وتعزیرات حکومتی در این ایام بر بازار و واحدهای صنفی و میادین میوه و تره بار نظارت کرده و بصورت مداوم گروه های کالایی پر مصرف را مورد رصد و پایش قرار خواهند داد.

وی انجام گشت های مشترک بازرسی با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی را از اقدام های مهم این طرح نظارتی برشمرد و افزود: به منظور سیانت از حقوق مصرف کنندگان و از بین بردن زمینه سوء استفاده از فضای بازار، تشدید بازرسی از واحدهای صنفی را به صورت گشت های مشترک در دستور کار سازمان قرار داده ایم.

سمیعی نسب همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گزارش دهند.

فعالیت 40 هزار واحد صنفی تولیدی و توزیعی در قالب 40 اتحادیه از جمله بخش های تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق سازمان صنعت معدن و تجارت شب یلدا قم میادین میوه و تره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان