Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@16:37:36 GMT

اعزام تیم پارادرساژ برای کسب سهمیه 2020

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۸۴۶

اعزام تیم پارادرساژ برای کسب سهمیه 2020

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این جلسه صمیمانه با مصوبات ارزشمندی به پایان رسید. ابتدا اعضای کمیته به گزارش عملکرد های خود طی روزهای گذشته و همچنین به بیان برنامه های آتی خود برای کسب موفقیت های هرچه بیشتر در مسیر پیش روی این کمیته پرداختند. همچنین اعضای جدید این کمیته خانم صفورا محمدی و آقای مهدی صابری معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصوبات این جلسه بدین شرح است:
١.برگزاری مراسم گردهمایی سوارکاران و مربیان و داوران و داوطلبان با حضور سرمربی فرانسوی تیم سوارکاری پارادرساژ  کشور خانم پاتریسیا ندو در شهر آیلند.
٢. اعزام به مسابقات برون مرزی جهت اخذ سهمیه و نیز مسابقات پارادرساژ 2020 با حمایت های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون سوارکاری و برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات منطقه ای آسیایی در ایران.
٣. برگزاری اردوی آماده سازی سوارکاران پارادرساژ از ٢٥ ام آذر تا ٣ دی ١٣٩٧ با مربیگری خانم پاتریسیا ندو

در پایان این جلسه رئیس فدراسیون با ابراز امیدواری برای کسب موفقیت توسط  سوارکاران دارای معلولیت و جانباز حمایت های قاطع خود را جهت پیشرفت و ترقی این رشته اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جانبازان رئیس فدراسیون کمیته برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقامیرزایی مسافر المپیک شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود

علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان ۳:۵۰.۲۸۲ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد

با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولیت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق تکنفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق میگیرد

دیگر خبرها

  • تتلو: با تحریک یک خانم بازیگر آهنگی درباره اغتشاشات ۱۴۰۱ خواندم
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • سهمیه المپیک در دستان مهمدی
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • تصوری غلطی از رشته هاکی وجود دارد
  • صعود مهمدی به نیمه نهایی
  • آقامیرزایی مسافر المپیک شد