Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@16:02:24 GMT

مه گرفتگی در برخی محورهای مواصلاتی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۹۳۶

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پدیده‌های جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی اظهار کرد:‌ در حال حاضر شاهد مه گرفتگی در اکثر محورهای استان خوزستان، محورهای کرمانشاه-اسلام‌آباد و حمیل-سیمره در استان کرمانشاه، محور بجنور-آشخانه در استان خراسان شمالی هستیم و در همین راستا به رانندگان تاکید می‌شود قبل از آغاز سفر از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنیم و تجهیزات زمستانی نیز به همراه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از مسدود بودن ۱۱محور خبر داد و گفت: محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور املش-اتاق ور محدوده پل کیازنی در استان گیلان، محور پونل-خلخال در استان گیلان، محورهمدان-تویسرکان در استان همدان، محور سی سخت -پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، محور فرعی سرو آباد-پاوه در استان کردستان، محور تنکابن فرعی توکله در استان مازندران، محور چمستان فرعی در کاپی در استان مازندران،‌ محور امیدیه دیلم در استان خوزستان، محور ایلام-مهران در استان ایلام همچنان از چند روز پیش تا کنون مسدود هستند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی ورودی‌های شهر تهران گفت: هم اکنون ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فدریس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل گرم‌دره تا ساسانی و محدوده مهر ویلا، آزادراه قزوین - کرج محدوده مهرشهر و محور تهران - شهریار در برخی از مقاطع سنگین گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که در برخی از محورهای استان خراسان رضوی دارای بارش برف و باران و در محورهای استان سیستان و بلوچستان تنها بارندگی وجود دارد.

کد خبر 6078182 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد