Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری گیلان از امروز (۲۴ آذر) آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری گیلان امروز(شنبه، 24 آذر) با حضور مصطفی سالاری، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری گیلان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

در آئین افتتاح این نمایشگاه از چندین طرح پژوهشی و فناورانه گیلان رونمایی شده است.

 

علاقمندان می‌توانند از دستاوردهای نوین نمایشگاه  از 24 آذر لغایت 27 آذر از ساعت 9 صبح تا 16 عصر در سالن آتش نشانی شهرستان رشت واقع در فلکه انتظام  بازدید کنند.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرمان استان بوشهر بیرجند ایران کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه اصفهان شیراز خراسان جنوبي بازدید فناوری پژوهش نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فارابی با ۱۶ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب

بنیاد سینمایی فارابی با ۱۶ عنوان کتاب جدید و ارائه بیش از یکصد عنوان کتاب سینمایی در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا بشیری‌فراز مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش فارابی، درباره حضور بنیاد در نمایشگاه کتاب امسال گفت: پس از سال‌ها رکود و توقف در این مرکز، انتشارات بنیاد سینمایی فارابی، امسال در سی‌ وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با بیش از یکصد عنوان کتاب در این رویداد بزرگ فرهنگی حضور پیدا کرده است.

او با بیان اینکه فارابی 16 عنوان کتاب جدید را در این دوره از نمایشگاه کتاب رونمایی می‌کند، افزود: از این 16 عنوان کتاب، 15 اثر، تألیفی و حاصل پژوهش و نگارش برجسته‌ترین متفکران عرصه سینمایی در کشور است.

وی گفت: کتاب‌های تألیفی در سطح کاربردی هستند و تلاش شده تا اندکی از پژوهش‌های صرفاً نظری فاصله گرفته شود چراکه سینمای امروز ایران نیازمند تحقیقاتی است که بتواند در بهبود هرچه بهتر وضعیت سینمای ایران کارآمد باشد. از این رو این هم‌افزایی میان مجموعه بنیاد سینمایی فارابی صورت گرفته است.

مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش بنیاد سینمایی فارابی در خاتمه اظهار کرد: تمام تلاش همکاران ما در این مرکز این است که به یک غبارروبی از مطالعات سینما در ایران دست یابیم و بتوانیم پابه‌پای تغییرات مباحث نظری و عملی در زمینه سینما در جهان گام برداریم. از این رو به سراغ موضوعات جدید مغفول در سینما رفته‌ایم.

اضافه می‌شود: انتشارات بنیاد سینمایی فارابی در شبستان اصلی مصلای تهران، سالن 3، راهروی شماره 15، غرفه شماره 275 از امروز تا 29 اردیبهشت ماه پذیرای خانواده سینما، اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و عموم علاقمندان هنر هفتم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فارابی با ۱۶ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پسران نوجوان
  • اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند
  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری