Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@21:17:58 GMT

برخورد دو خودروی سواری با یکدیگر حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۹۶۳

حوادث رکنا: برخورد دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در بزرگراه بسیج، خسارت مالی بر جای گذاشت.

به گزارش رکنا، ساعت ۱۵ ظهر روز گذشته پس از وقوع حادثه Incident ی برخورد بین دودستگاه خودروی سواری، رانندگان خودروهای عبوری در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز زنگ ایستگاه ۲۴ را به صدا درآورد و آتش نشانان به سوی بزرگراه بسیج جنوب، قبل از سه راه افسریه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور فراهانی فرمانده ی نیروهای عملیات در این باره گفت: با توجه به ترافیک شدید، پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلیل نامعلوم پس از برخورد با یک دستگاه خودروی ال نود از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با نیوجرسی جدا کننده ی خط بی آر تی و بالا رفتن از آن به صورت نیمه واژگون متوقف و راننده ی جوان آن نیز بدون هیچ آسیبی از داخل خودرو خارج شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در محل و کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی مشغول ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین خودرو شدند.

فرمانده آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از انتقال هر دو خودرو به محل امن، و پاکسازی محل حادثه از آثار به جا مانده و تحویل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است؛ علت این حادثه توسط عوامل راهور منطقه ی ۱۵ در حال بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس چرا 25 کرمانی در زندان اعدام نشدند !؟ جزییات قتل زن مشهدی پس از عمل سزارین / رها کردن جسد سوخته وی در کوه دوستی عجیب پسر 12 ساله با 35 حیوان وحشی + عکس پریناز ایزدیار: بازار پرنده‌فروشان فریدونکنار را تحریم کنید / میهمان‌کشی رسم ما نیست! این مرد مظلوم نوشهری به طرز ناجوانمردانه ای به قتل رسید+عکس اشک های یلدا برای فرزند 7 ساله اش / پدری که خانواده اش را قربانی خودش کرد دیشب در کلانتری های تهران چه گذشت !؟ / از حمله به عابربانک ها تا پیدا کردن کودک افغانی تنها !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident راهور اخبار حوادث بسیج حادثه خسارت برخورد عکس دختر قتل فیلم زن زندگی پلیس طلاق مردم مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج