Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

کمتر از 20 روز دیگر تیم ملی فوتبال ایران باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا به مصاف رقبای خود برود اما به نظر می‌رسد شرایط خاصی بر اردوی تیم ملی فوتبال حاکم است.

شاگردان کارلوس کی‌روش که در اردوی گذشته تیم ملی از کمبودها و عدم توجه به تیم ملی ابراز نگرانی کرده بودند این روزها در کمپ تیم‌های ملی درست مثل مردان دور افتاده از وطن، تمرین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی به شرایط ملی پوشان دقت می‌کنیم (آن هم در شرایطی که مسابقات جام ملت‌های آسیا نزدیک است) به تنهایی تیم ملی بیشتر پی می‌بریم.

در این بین برخی اختلافات بین مربیان و باشگاه‌ها  وجود داشت اما با همه این شرایط این انتظار از مدیران ورزش کشور می‌رود که تیم ملی را در آستانه مسابقاتی مهم تنها نگذاشته و به خواسته‌های کادر فنی و بازیکنان گوش کنند که این خواسته چندان زیادی نیست. طبیعتا وقتی ملی پوشان فوتبال کشور چندی پیش از بی توجهی‌ها بعد از جام جهانی گلایه کردند برخورد قهری با آنها راهکار مناسبی نیست و این انتقاد به مسئولان وزارت ورزش و جوانان که این روزها درگیری برگزاری مجمع‌های مختلف هستند وارد است که ملی‌پوشان فوتبال هم بخشی از ورزش همین مرز و بوم هستند.

تصاویر زیر نشاندهنده سوت و کوری تمرینات و آماده سازی تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا است(البته هنوز ملی‌پوشان کامل در اردو  حاضر نشده‌اند) و از طرفی امروز خبر آمد که قرار است با یک تابلوفرش از کارلوس کی‌روش تقدیر شود! در اینکه شاید کی‌روش نیازی به تقدیر فدراسیون با یک تخته فرش ندارد شکی وجود ندارد اما آیا قرار است تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها با این شیوه راهی جام ملت‌ها شود؟

بد نیست مدیران ورزش کشور از وزیر ورزش گرفته تا ... که مطمئنا در روزهای آغاز جام ملت‌های آسیا مرتب پیام‌های موفقیت آمیز برای ملی‌پوشان ارسال می‌کنند همین حالا وارد عمل شده و اجازه ندهند تیم ملی با روحیه خالی راهی مسابقات شود.

 تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا روز 17 دی ماه به مصاف یمن می‌رود.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی زنان آسیا دوشنبه ۶ فروردین در بیشکک قرقیزستان پیگیری شد و ملی پوشان کشورمان موفق به کسب دومین پیروزی خود شدند.   دختران آیس هاکی ایران مقابل قرقیزستانِ میزبان ۶ بر صفر به برتری رسیدند.   نمایندگان کشورمان پیش از این مقابل امارات با نتیجه ۱۶ بر صفر به پیروزی رسیده بودند.   دختران هاکی روی یخ کشورمان در ادامه این رقابت‌ها جمعه با هند و شنبه با فیلیپین رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • قطعی شد: تیم ملی، سال 2027 در خاک عربستان
  • تیم اروپایی راه را برای قلعه‌نویی باز کرد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خیز تیم ملی ایران برای عبور از سد رنکینگ ۲۰
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • ایران امشب به رتبه نوزدهم دنیا می‌رسد
  • بازگشت ملی‌پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان