Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان ضمن اعلام این خبر افزود: میدان راه آهن یکی از میادین تاریخی شهر تهران است که طی چند سال اخیر باز زنده سازی آن در دستور کار قرار داشته است که در همین رابطه با توجه به کندی حرکت اتوبوس های تندرو در میدان راه آهن و در راستای کاهش بار ترافیکی این میدان تصمیم گرفته شد تا ایستگاه ابتدایی خط 7 تندروی شهری که مسیر میدان راه آهن تا "پارک وی" را طی می کند؛ به داخل پایانه "معین" منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبادیان همچنین در ارتباط با سایر اهداف انتقال این خط گفت: بهبود سیما و منظر شهری در میدان تاریخی راه آهن یکی دیگر از اهداف این انتقال بوده است. همچنین استقرار اتوبوس های تندرو در میدان راه آهن نارضایتی کسبه خیابان ولی عصر(عج) را به همراه داشت که با این انتقال رضایت آنها نیز جلب می شود.

وی در ادامه گفت: پس از این انتقال، اولین ایستگاه خط مذکور در ابتدای خیابان شوش غربی جانمایی و احداث شد و مقرر گردید اتوبوس های این خط از داخل خیابان معینی به این ایستگاه و سپس خیابان ولی عصر(عج) وارد شوند.

آبادیان گفت: از دیگر اقداماتی که در راستای اجرای این پروژه انجام شد تجهیز و استاندارد سازی ایستگاه خیابان معینی است که در حال حاضر آماده ارائه خدمات به مسافران است.

بر اساس این گزارش شهروندان می توانند برای دسترسی به ایستگاه خطوط تندرو میدان راه آهن-تجریش به پایانه معین در خیابان معینی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 تهران اتوبوس تندرو راه آهن- تجریش انتقال ایستگاه خط  اتوبوس تندرو راه آهن- تجریش به خیابان معینی میدان راه آهن خط 7 تندروی شهری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهردار منطقه 11 تهران میدان راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز پنجم عمار یاسر قم به میدان سپاه می‌رسد

عباس حلوایی‌زاده،معاون فنی و عمرانی شهرداری قم  با اشاره به مهم‌ترین اقدامات پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: پروژه فاز پنجم عمار یاسر یک پروژه بسیار خاص و ویژه است که تملک آن ۵۰ سال به طول انجامید.

وی با اشاره به اینکه تکمیل تونل غدیر معطل تملک این پروژه مانده بود، افزود: طی دو سال گذشته تملک‌ها به پایان رسید و مسیر همسطح باز شد و ما توانستیم اجرای شمع‌ها، سقف و تابلیه تونل را آغاز کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای ۸۰۰ متر از پروژه از تقاطع خیابان انقلاب و خیابان معلم به سمت خیابان بیگدلی به صورت تابلیه، خاطرنشان کرد: در سال گذشته این قسمت به انضمام یک رمپ خروجی به سمت خیابان انقلاب تکمیل شد.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: سطح صفر پروژه که ۷۷۰ متر تونل از انتهای رمپ تونل تا خیابان شهید فاطمی است با دو محور تندرو و کندرو تکمیل شد.

وی ادامه داد: انجام زیرسازی و روسازی، تأمین شبکه برق و روشنایی و به صورت همزمان جا به جایی تأسیسات که در یک بافت قدیمی هم قرار داشت، از جمله بخش‌های اجرای این پروژه بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تاکید کرد: تلاش کردیم تا فاز به فاز و با هماهنگی شرکت‌های زیرساخت بدون انجام خلل در خدمت‌رسانی به مردم این جابه‌جایی صورت گیرد.

حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه در فصل سرما و گرما و در شرایط برفی و بارانی این پروژه تعطیل نشد گفت: توانستیم از آغازین روز سال جدید این پروژه را در اختیار شهروندان قرار دهیم و ادامه مسیر تا میدان سپاه برای سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لحظاتی نفس گیر از داخل اتوبوس گرفتار شده در سیل نیکشهر (فیلم)
  • فاز پنجم عمار یاسر قم به میدان سپاه می‌رسد
  • هوای اصفهان ناسالم است/ شاخص زرین‌شهر و قهجاورستان بر مدار قرمز
  • تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • بازار صالح آباد کجای تهران است و مناسب کیست؟
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو