Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@00:27:33 GMT

تخلفات تاکسی ها و اتوبوس های کرج زیر ذربین نظارت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۳۲۰

تخلفات تاکسی ها و اتوبوس های کرج زیر ذربین نظارت

مهدی حاجی جعفری روز شنبه افزود: با راه اندازی این شبکه هوشمند نظارت، تخلفات وسایل حمل و نقل همگانی اعم از تاکسی و اتوبوس در سطح شهر به رانندگان متخلف از طریق پیامک، اطلاع داده می شود.
وی با تاکید بر اینکه این امر در راستای نظارت بیش از پیش بر رفتار رانندگان حمل و نقل همگانی است، افزود: بدین منظور و با حضور نمایندگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج، سامانه ارسال پیامک تخلف ضمن بروز رسانی با عملکردی بهینه فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاجی جعفری ادامه داد: با همکاری سازمان فاوا ضمن رفع نواقض و چابک سازی شبکه هوشمند نظارت ترافیک شهرداری آماده سازی شده است.
ناوگان حمل ونقل عمومی شهر کرج حدود 13 هزار دستگاه تاکسی و 450 دستگاه اتوبوس دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اتوبوس تاکسی ترافیک سازمان حمل و نقل کنترل ترافیک منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۲۰۰ فقره حوادث رانندگی در استان فارس

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی ضمن عرض خیرمقدم مسافران نوروزی به استان فارس و شهر شیراز، اظهار داشت: امیدواریم به همه مسافرانی که استان فارس را مقصد گردشگری در ایام نوروز انتخاب کردند خوش بگذرد و همه ما بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای این عزیزان باشیم.

او گفت: استان فارس به لحاظ جاذبه‌های متعدد فرهنگی، تاریخی، گردشگری و زیارتی در طول سال به ویژه ایام نوروز پذیرای تعداد قابل توجهی از هموطنان از اقصی نقاط کشور هست که این خود باعث حجم قابل توجه‌ای از ترافیک در جاده‌های مواصلاتی این استان می‌شود.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس با بیان اینکه وجود حجم ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان در این ایام باعث احتمال وقوع گره‌ها و ناهنجاری ترافیکی می‌شود، اظهار داشت: با تلاش همکاران من در مجموعه پلیس راه و سایر سازمان‌های مرتبط در امر ترافیک و امداد و نجات جاده‌ای در سال جاری و در نوروز ۱۴۰۳ مشکلات این حوزه به حداقل رسیده است.

دهقانی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون چند فقره تصادف و چه تعداد تخلفات رانندگی به ثبت رسیده است، تصریح کرد:از ابتدای شروع طرح ترافیکی ویژه نوروز ۱۴۰، حدودیک هزار و ۲۰۰ فقره حوادث رانندگی در سطح استان فارس رخ داده است که در این میان متاسفانه تعدادی از هموطنانمان جان خودشان را از دست دادند و تعدادی مجروح شدند و در حال حاضر در مراکز درمانی بستری هستند.

او با بیان اینکه خط قرمز پلیس تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه ساز است، گفت: در این مدت با آن دسته از رانندگانی که مرتکب تخلف شدند خصوصا با رفتار و حرکات مخاطره آمیز جان خودشان و همراهان و سایرین را با خطر مواجه کردند برخورد قانونی لازم صورت پذیرفته و رانندگانی که اصرار بر تخلف داشتند خودرو آنها در پارکینگ متوقف شده است که امیدوارم رانندگان به این موضوعات توجه کافی را داشته باشند. 

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس با اشاره به اینکه تعدادی از مسافران که در نیمه اول تعطیلات وارد استان فارس شدند و در حال بازگشت به شهر‌ها و استان‌های خودشان هستند و تعدادی هم قصد شروع دور دوم سفر‌های نوروزی دارند، توصیه‌های پلیس را رعایت تا سفری خوش و بدون حادثه برای خود و دیگران رقم بزنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • وقوع ۱۲۰۰ فقره حوادث رانندگی در استان فارس
  • راه‌اندازی اتوبوس گردشگری در میاندوآب