Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:06:34 GMT

طرح اولیه نمایش سیستم ترافیک هوشمند رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۳۵۷

طرح اولیه نمایش سیستم ترافیک هوشمند رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، هوندا اعلام کرده است در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ میلادی چند طرح اولیه و محصول مرتبط با خودرو و رباتیک را به نمایش می گذارد.

در میان این طرح ها می توان به سیستم ایمنی ترافیکی اشاره کرد که از ارتباط «خودرو با خودرو» استفاده می کند. هوندا این سیستم را Safe Swarm می نامد و هدف از آن بهبود جریان ترافیک و حفظ ایمنی جاده ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح اولیه نشان می دهد چگونه ارتباط «خودرو به خودرو» (V۲V) و «خودرو با همه چیز» (V۲X) می تواند جریان ترافیک را بهبود دهد و ایمنی را در شرایط مختلف برقرار کند.

نخستین بار این طرح اولیه در CES ۲۰۱۷ نمایش داده شد. در آن زمان این طرح فقط مدلی رایانشی بود که عملکرد سیستم را نشان می داد. اما اکنون هوندا خودروهای واقعی ساخته که در جاده ها این سیستم را به نمایش می گذارند.

هوندا این ایده را در یک مسیر مشخص و بسته اجرا کرده و اکنون آماده است سیستم مذکور را به زودی در جاده های عمومی به کار گیرد.

این شرکت خودروسازی تصمیم دارد این فناوری را در جاده ای هوشمند در اوهایو استفاده کند. این جاده طولانی ترین مسیر زیربنای متصل به خودرو(V۲I) در جهان است.

هوندا به دنبال آزمایش فناوری های V۲V و V۲X نیز است.

کد خبر 4485293 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک صنعت خودروسازی نوآوری هوشمندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نادر شریفی افزود: در این طرح حدود ۳۰۰ دانش آموز روستا‌های آغجه کهل، مردق و تازه کند قشلاق با مسائل ایمنی و ترافیک آشنا شدند و روش‌های صحیح سوار شدن به ماشین، موتور سواری، عبور از عرض جاده‌ها، علایم راهنمایی و نحوه بستن کمربند ایمنی را آموزش دیدند.

وی هدف از اجرای این برنامه آموزشی را ارتقاء فرهنگ ترافیک وآموزش ایمنی وترافیک به دانش آموزان دانست و افزود: علاوه بر دانش آموزان حدود ۱۵۰ نفر از اولیای آنها نیز در این دوره‌ها شرکت کردند.

شریفی گفت: به منظور فرهنگ سازی برای استفاده از کلاه ایمنی، برای ۱۰۰ نفر ازموتورسواران دارای گواهینامه کلاه ایمنی هدیه داده شد.
وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت راهداری، پلیس راه و آموزش و پرورش مراغه اجرا شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • خودروهای داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • (عکس) لینگشی L؛ وقتی هوندا و دانگ فنگ اتصال برقرار می‌کنند!
  • لینگشی L ؛ وقتی هوندا و دانگ فنگ اتصال برقرار می کنند! (+عکس)
  • مراجعه بیش ۷ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران