Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر شنبه در شورای زکات لرستان در سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شورا طی امسال، اظهار داشت: خوشبختانه فعالیت های خوبی در حوزه زکات استان صورت گرفته و جهش مطلوبی در زمینه جمع آوری زکات داشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه هر چقدر تلاش کنیم به همان میزان به اهداف مدنظر خواهیم رسید، عنوان کرد: در دین اسلام همواره به مسئله زکات تاکید فراوانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی و معرفتی در رابطه با مسئله زکات

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد زکات در دین اسلام به عنوان دومین واجب مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: پرداخت زکات معیار قبولی اعمال انسان است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر جایگاه بالای زکات در دین اسلام، عنوان کرد: یکی از وظایف مهم نظام اسلامی تلاش برای تحقق زکات در جامعه است.

وی با اشاره به دغدغه و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله زکات در جامعه، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر دو موضوع اقامه و توجه به مسئله نماز و همچنین مسئله زکات تاکید دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به فعالیت کمیته های چهار گانه شورای زکات در لرستان، بیان داشت: فعالیت این کمیته ها قابل تقدیر است و انتظار می رود که این روند تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت های پژوهشی و معرفتی در رابطه با مسئله زکات، گفت: در این رابطه نقس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی شورای زکات بسیار موثر است.

ارائه گزارش شفاف نحوه مصرف زکات موجب جلب اعتماد مردم می‌شود

وی با تاکید بر لزوم تهیه یک نرم افزار در این رابطه، عنوان کرد: همچنین ساخت کلیپ های تبلیغاتی در رابطه با مسئله زکات و پرداخت آن موثر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر استفاده از ایده های مختلف، نوآوری و خلاقیت در بحث پرداخت زکات در استان، تصریح کرد: از ظرفیت فضای مجازی می توان در این رابطه استفاده کرد.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر لزوم ارائه آموزش های لازم احکام بین مودیان زکات، دهیاران و شوراهای اسلامی روستا در استان، عنوان کرد: اگر اقدامات در این حوزه صحیح و شفاف انجام گیرد از بحث فساد در امور مالی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه بر لزوم ارائه گزارش شفاف در رابطه با نحوه مصرف زکات در پروژه های عام المنفعه و محرومیت زای استان تاکید کرد و گفت: همچنین دوری از موازی کاری در این حوزه باید از سوی دستگاههای متولی در حوزه زکات مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، تاکید کرد: ارائه گزارش شفاف در رابطه با نحوه مصرف زکات موجب جلب اعتماد مردم می شود و در این راستا باید شفافیت مالی نحوه مصرف زکات در استان بهینه سازی شود.

کد خبر 4485465

منبع: مهر

کلیدواژه: زکات نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: مصرف نعمت، آب، برق، گاز و … نباید بی حساب و کتاب باشد

کد خبر 6086257

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف