Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تکواندو ایران با برتری در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات تکواندو گرند اسلم چین به دیدار نهایی صعود کرد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، چهارمین روز از  دوره مسابقات گرنداِسلم تکواندو از صبح امروز شنبه 24 آذرماه با برگزاری رقابت‌های مرحله نیمه‌نهای چهار وزن المپیکی مردان و زنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مرحله نیمه‌نهایی وزن چهارم  المپیک، سجاد مردانی به مصاف «ژائو جیانگ سون" از چین رفت و با ارائه نمایشی بسیار خوب با نتیجه 2 بر صفر(راند یک: 6 بر یک به نفع مردانی و راند دو: 14 بر 9 به نفع مردانی) به برتری دست یافت تا حضور خود را در دیدار نهایی قطعی کند.

مردانی در این رقابت‌ها در نخستین گام «استفن لامبدین» آمریکایی را شکست داده بود. او در مرحله یک چهارم نیز با «گیل یانگ بیوئن» از کره جنوبی دیدار کرد که با نتیجه 2 بر صفر (راند یک: 7 بر یک/ سجاد - راند دو: 6 بر 4/ سجاد - راند سه: با توجه به اینکه در دو راند نخست نتیجه به نفع نماینده ایران بود، این دیدار انجام نشد) با پیروزی از شیاپ‌چانگ خارج شده بود.

فردا(یکشنبه) و در روز پایانی مسابقات سجاد مردانی در دیدار نهایی به مصاف «کیو دون این» تکواندوکار پرافتخار کره‌ای دیدار خواهد کرد.

هدایت تکواندوکاران اعزامی برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی است.

به قهرمان این رقابت‌ها 70 هزار دلار (49 هزار دلار برای بازیکن و 21 هزار برای مربی)، نایب قهرمان 20 هزار دلار (14 هزار برای بازیکن و 6 هزار برای مربی) و نفر سوم 5 هزار دلار (3500 دلار برای بازیکن و 1500 دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

مسابقات تکواندو گرنداِسلم| هادی‌پور از راهیابی به دیدار نهایی بازماند

انتهای پیام/

 

R1434/P35350/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو سجاد مردانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو سجاد مردانی تکواندو سجاد مردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر

رم طی ۷ فصل اخیر ۵ مرتبه به نیمه نهایی مسابقات اروپایی صعود کرده است. رمی ها طی ۴ فصل اخیر همواره در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی حاضر بوده اند و به لطف این نتایج درخشان اکنون به رتبه هفتم رنکینگ یوفا رسیده اند.

دیدار برگشت آاس رم و میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ رم به پایان رسید. شاگردان ده روسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳-۱ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. رم طی ۴ فصل اخیر همواره در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی حاضر بوده است.

به نقل از اوپتا؛ رم طی ۴ فصل اخیر، 4 بار موفق شده به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی برسد:

فصل 2020/21 | صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و تقابل با منچستریونایتد  فصل 2021/22 | صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا و تقابل با لسترسیتی | در نهایت قهرمان  فصل 2022/23 | صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و تقابل با بایرلورکوزن | در نهایت نایب قهرمان فصل ۲۰۲۳/۲۴ | صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و تقابل با بایرلورکوزن

 رم سومین تیم تاریخ ایتالیاست که طی حداقل ۴ فصل پیاپی به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی صعود می کند. (اینتر ۴ بار پیاپی در دهه ۶۰ میلادی و یوونتوس ۵ بار پیاپی در دهه ۹۰ میلادی)

گفتنی است رم در کنار رئال مادرید تنها باشگاه های اروپایی هستند که طی ۷ فصل اخیر حداقل ۵ مرتبه به نیمه نهایی مسابقات اروپایی رسیده اند. رم در فصل ۲۰۱۷/۱۸ نیز به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان با کمک هواداران، مهرام را شکست داد
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • فواید بی‌نظیر ریواس
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان
  • اساتید دانشگاههای جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴