Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد یزدانی، رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان کاشمر در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه خانواده شادروان حاج سیداکبر طباطبایی برای خرید تجهیزات به حوزه سلامت کمک خوبی ارزشمندی داشته‌اند، بیان کرد: فرزندان شادروان حاج سیداکبر طباطبایی از خانواده‌های نیک‌اندیش شهرستان کاشمر در اقدامی خداپسندانه هزینه مراسم ترحیم مادر گرامی‌شان مرحومه بی‌بی معصومه حسنی را به مبلغ 250 میلیون ریال، صرف خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تقدیر و تجلیل از کار خداپسندانه این خانواده نیک اندیش افزود: خانواده نیک‌اندیش این مرحومه، با توجه به نیاز و اولویت‌بندی حوزه سلامت شهرستان، یک دستگاه سدیمان ریدر برای آزمایشگاه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان کاشمر خریداری و به این بیمارستان اهدا نمودند.
یزدانی بیان کرد: این خانواده نیک اندیش همچنین درگذشته هزینه مراسم ترحیم پدر بزرگوارشان را نیز صرف خرید تجهیزات پزشکی واهدا به حوزه سلامت کرده بودند.
رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان کاشمر اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان کاشمر فرهنگ برگزاری مراسم ترحیم بسیار نیکو تغییر یافته و مرسوم گردیده که هزینه‌های مراسم ترحیم، صرف امور خیر گردد. و با این کار باقیات صالحاتی برای آخرت درگذشتگان ساخته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی شهرستان ها کاشمر خیرین سلامت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: پارسال این کمیسیون بیش از ۱۳ میلیارد ریال برای مرمت و بازپیرایی آثار تاریخی شهرستان شامل "مسجد عماد و رباط لاری" و همچنین راه‌اندازی نگارخانه "قطب‌الدین‌حیدر" هزینه کرد.

مهدی زاهدی در آیین رونمایی از لوح ثبت ملی ساختمان‌های اداره نوغانداری خراسان رضوی (تربت‌حیدریه) افزود: در حد توان خود، همیار دستگاه‌ها برای مرمت سازی آثار تاریخی هستیم.

وی گفت: با این حال برای ثبت ملی این اثر تاریخی شورای شهر هیچ هزینه‌ای نکرده و تنها در حد پیگیری امور فعالیت داشته ایم.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تربت‌حیدریه افزود: ثبت ساختمان تاریخی اداره نوغان‌داری این شهرستان به شماره ۳۳۹۶۴ در تاریخ ۱۱ مردادماه پارسال در فهرست آثار ملی ایران انجام شد.

علی محمدی گفت: این مرکز اکنون به عنوان تنها نمایندگی اداره توسعه نوغان شرق کشور، ارایه دهنده خدمات و تامین کننده تخم نوغان در سطح استان‌های شرق کشور نظیر استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و نیز سیستان و بلوچستان است.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی نوغان‌داری شهرستان تربت حیدریه افزود: این شهرستان از دیرباز به دلیل اقلیم مساعد برای کاشت درخت توت، یکی از مناطق مهم پرورش کرم ابریشم و نوغان‌داری در ایران است.

رییس میراث فرهنگی تربت‌حیدریه گفت: در زمین‌های پیرامون این ساختمان نیز توتستان‌هایی برای بهره‌برداری در فصل پرورش کرم ابریشم ایجاد شده‌است.

وی همچنین گفت: رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و همچنین شرکت سفیدرود رشت، در تکمیل فرایند ثبت ملی ساختمان تاریخی اداره نوغان‌داری تربت‌حیدریه تلاش بسیاری داشته که جای قدردانی دارد.

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) علی دایی در مراسم ترحیم همسر مهرعلیزاده
  • (تصاویر) از سید محمد خاتمی تا علی دایی در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • تجهیز ۱۰۵ میلیارد ریالی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در کردستان
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری