Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: در سطح مجمع آیت الله موحدی کرمانی و جنتی حضور دارند و این خلاء را ما پر می‌کنیم.


به گزارش شریان نیوز،دبیر تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: درباره (CFT) نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم زیرا هنوز به دست ما نرسیده است شما مطمئن باشید مجمع تشخیص مصلحت نظام از منافع نظام و مردم نخواهد گذشت و با شجاعت و منطق و با نظر همه کارشناس‌های کشور این لایحه را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسن رضایی در نشست خبری درباره آخرین وضعیت سلامتی آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: حدود ۶ ،۷ ماه است شایعات زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها در خصوص سلامتی ایشان مطرح است، ما این شایعات را قویا تکذیب می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد بنابر دستور پزشک معالج صحبت کردن برایشان خوب نیست و باتوجه توصیه پزشک باید احتیاط کنند.

دبیر تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: در سطح مجمع آیت الله موحدی کرمانی و جنتی حضور دارند و این خلاء را ما پر می‌کنیم.

وی درباره توافقنامه پاریس و تاثیر آن بر تولید و اشتغال هم عنوان کرد: تاکنون وارد بحث این توافقنامه نشده‌ایم تا ببینیم چه کار باید کرد، اما باید بگویم اشتغال و تولید مردم برای ما بسیار مهم است.

رضایی تاکید کرد: هر کاری که مانع اشتغال و تولید مردم شود، جلویش خواهیم ایستاد و باکی هم نداریم.

وی ادامه داد: باید این توافقنامه بیاید و ما آن را مورد بررسی قرار دهیم.

رضایی درباره اظهارات رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه لایحه (CFT) بعد از به پایان رسیدن مهلت قانونی است ارسال شده است، گفت: درباره (CFT) نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم زیرا هنوز به دست ما نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: شما مطمئن باشید مجمع تشخیص مصلحت نظام از منافع نظام و مردم نخواهد گذشت و با شجاعت و منطق و با نظر همه کارشناس‌های کشور این لایحه را بررسی خواهد کرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان از تأئید حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی مرحوم محمودرضا جعفر آقایی در دیوان عالی کشور خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ۱۳ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: شهریورماه سال گذشته آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مظنون دستگیر شده به قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی اعتراف و در جریان مراحل رسیدگی پرونده برای رسیدگی به اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: در نهایت دیوان عالی کشور با رد اعتراض و فرجام خواهی مباشر، آمر و معاونان در قتل، دادنامه صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان مستقر در شاهرود را عیناً تایید و ابرام کرد. 

وی با اشاره به احکام صادره برای مجرمان این پرونده خاطرنشان کرد: مباشر قتل به قصاص و معاونین به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شدند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در خاتمه تاکید کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در مسیر حفظ و اجرای نظم عمومی در جامعه بدون مماشات، عبرت‌آموز و البته بازدارنده رفتار می‌کند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند