Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یکهزار و 10 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای بنگاه‌های اقتصادی این استان مصوب شد.

به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز شنبه در نشست بررسی پرداخت تسهیلات اعتبار بانکی به بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر افزود: در هشت ماهه امسال 32 نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این استان تشکیل شد که این نشست ها 262مصوبه برای رونق بیشتر بنگاه‌های تولیدی دربر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: در این راستا 30 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی و تسهیلات آنها به میزان یکهزار و 10 میلیارد ریال مورد تصویب قرار گرفته است.
حسینی اظهارداشت: تاکنون 9 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر به مبلغ 250 میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل پرداخت و مابقی دردست اقدام است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در هشت ماهه امسال 193 پرونده در مورد مشکلات متقاضیان در نشست های کارگروه تسهیل مطرح شده که بیشتر آنان مربوط به مسائل بانکی، تامین انرژی مورد نیاز، تامین اجتماعی و محیط زیست بوده است.
حسینی محمدی ادامه داد: رسیدگی به مشکلات بانکی بنگاه‌های اقتصادی از جمله بخشودگی جرائم، استمهال بدهی، تقسیط مجدد تسهیلات بانکی، مسائل تامین اجتماعی از دیگر مصوبه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر است.
وی گفت: این مصوبه ها در راستای کمک و رفع مشکلات به‌ منظور افزایش محصولات داخلی و رشد اقتصادی و جلوگیری از کاهش اشتغال صورت گرفته است.
7212/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تسهيلات توليد صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی