Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از سه هزار و 17 مدرسه در قالب هشت هزار کلاس درس در این استان وجود دارد.
وی بیان کرد: در این تعداد مدارس بیش از 158 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول به علم آموزی هستند.
زارع پور اظهار داشت: از این تعداد بیش از 2 هزارو 600 کلاس درس در مناطق مختلف این استان از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بیش از 50 هزار دانش آموز در این تعداد کلاس درس غیر استاندار مشغول به علم آموزی هستند.
زارع پور تصریح کرد: به لحاظ فنی برخی از این مدارس به سبب نداشتن ایمنی کافی، باید به صورت کامل تخریب و بازسازی شوند و ضروری است تعداد دیگری از این واحدهای آموزشی که از استحکام نسبی و حداقل استانداردهای لازم برخوردارند در برابر خطر زلزله مستحکم شوند.
وی افزود: از سال 92 تاکنون بیش از یکهزار و 308 کلاس درس در این استان ساخته شده است.
ظرف پنج سال گذشته تاکنون افزون بر 85 میلیارد ریال صرف نوسازی و تجهیزات مدارس قدیمی در سطح استان به ویژه روستاها و مناطق محروم شده است.
ترکیب جمعیتی پسر نسبت به دختر در سطح مدارس کهگیلویه وبویراحمد 51 به 49 است.
بر اساس اعلام آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد 65درصد دانش آموزان در مناطق شهری و 35 درصد نیز در مناطق روستایی مشغول تحصیل هستند.
2082/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آموزش و پرورش استاندارد دانش آموزان زلزله کهگیلویه و بویراحمد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها