Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@17:26:00 GMT

صحبت‌های برانکو بعد از اعلام لیست خرید

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۶۷۴

صحبت‌های برانکو بعد از اعلام لیست خرید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لیست بازیکنان مازاد و مدنظرم را به باشگاه اعلام کردم اما تا زمانی که نتوانیم بازیکنان جدید را بگیرم نام آنها را رسانه‌ای نخواهیم کرد.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در خصوص حضورش در باشگاه و دیدار با ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: من امروز جلسه‌ای را با آقای عرب برگزار کردم و لیست بازیکنان مدنظر و مازاد را به او دادم اما فعلاً نام بازیکنانی که در لیست هست را برای افکار عمومی باز نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در ابتدای فصل 4 بازیکن جذب کردیم که البته در نیم‌فصل اول نتوانستیم از آنها به دلیل محرومیت استفاده کنیم اما در حال حاضر نام بازیکنانی را به باشگاه اعلام کردم و قرار است سه بازیکن جدید دیگر به پرسپولیس اضافه شود. وقتی با این بازیکنان توافق حاصل شد و قرارداد بستیم نام آنها را رسانه‌ای خواهیم کرد اما در ابتدا باید این بازیکنان با پرسپولیس به توافق برسند و قرارداد امضاء شود و سپس نام آنها را اعلام می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که لیست مازاد شما چه زمان رسانه‌ای می‌شود، تصریح کرد: من نام لیست مازاد را هم به باشگاه دادم، اما این مسئله بستگی به این دارد که بتوانیم چه بازیکنانی را بگیریم. اگر بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را بگیریم آن زمان نام بازیکنانی که در لیست مازاد هستند را اعلام می‌کنیم اما در حال حاضر باید ببینیم چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش عرب به مصاحبه‌های پی در پی علیه پرسپولیس

وی درباره اینکه اردوی پرسپولیس در قطر قطعی شده یا نه، تصریح کرد: ما به قطر می‌رویم اما فعلاً نام اردوی آنتالیا هم به میان آمده و از بین قطر یا آنتالیای ترکیه تا پایان وقت اداری امروز نام محل اردو را به صورت قطعی مشخص و انتخاب می‌کنیم. البته در این اردو بازی‌های تدارکاتی هم برگزار می‌کنیم اما باید ببینیم که ابتدا محل اردو کجا خواهد بود، چرا که بر اساس محل برگزاری اردو رقبای‌مان را انتخاب خواهیم کرد.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا آنتالیا جزو گزینه‌های برگزاری اردو قرار گرفته، خاطرنشان کرد: هوای استانبول نسبت به آنتالیا سردتر است و این در حالی است که مشخص نیست در استانبول بتوانیم حریف تمرینی پیدا کنیم اما نظر خودم برای برگزاری اردو کشور قطر است چرا که از نظر آب و هوا شرایط بهتری دارد و هوا گرمتر است اما همانطور که گفتم تا پایان وقت اداری امروز منتظر می‌مانیم تا ببینیم در نهایت اردو در ترکیه برگزار می‌شود یا قطر.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور این فصل نتوانسته به مقام قهرمانی برسد و برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش فرهیختگان، تراکتور خیلی امیدوار بوده و هست که بتواند در این فصل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به هر شکلی بگیرد تا برای فصل آینده بتواند پای چند بازیکن پرسپولیس را به تیمش باز کند. در این میان یکی از بازیکنان شاخص تراکتور و دلال نزدیک به این باشگاه تلاش می‌کنند تا نقش پررنگی را در این انتقال‌ها داشته باشند.

تراکتوری‌ها برای پست دروازه روی علیرضا بیرانوند نظر مثبت دارند. در واقع مالک این باشگاه خیلی علاقه‌مند است تا با جذب این دروازه‌بان رضایت هوادارانش را جلب کند. اما مشکل اینجاست که بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند به‌راحتی جدا شود. مگر اینکه او تا پایان فصل همچنان طلب سنگینی از پرسپولیس داشته باشد و بتواند راهی برای فسخ یکطرفه پیدا کند.

بازیکنان دیگری که مدنظر تراکتور قرار دارند همگی قراردادشان به‌زودی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که در بین آنها پورعلی‌گنجی هم‌اکنون بازیکن آزاد به حساب می‌آید چون از لیست پرسپولیس خارج شده است. در حال حاضر همه‌چیز در حد پیشنهاد بوده و توافقی بین طرفین حاصل نشده است. ضمن اینکه آسیایی شدن تراکتور هم در نهایی شدن هر یک از این انتقال‌ها دخیل است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898344

دیگر خبرها

  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو