Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز شنبه در نشست بررسی پرداخت تسهیلات اعتبار بانکی به بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر افزود: در هشت ماهه امسال 32 نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این استان تشکیل شد که این نشست ها 262مصوبه برای رونق بیشتر بنگاه‌های تولیدی دربر داشته است.
وی یادآورشد: در این راستا 30 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی و تسهیلات آنها به میزان یکهزار و 10 میلیارد ریال مورد تصویب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی اظهارداشت: تاکنون 9 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر به مبلغ 250 میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل پرداخت و مابقی دردست اقدام است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در هشت ماهه امسال 193 پرونده در مورد مشکلات متقاضیان در نشست های کارگروه تسهیل مطرح شده که بیشتر آنان مربوط به مسائل بانکی، تامین انرژی مورد نیاز، تامین اجتماعی و محیط زیست بوده است.
حسینی محمدی ادامه داد: رسیدگی به مشکلات بانکی بنگاه‌های اقتصادی از جمله بخشودگی جرائم، استمهال بدهی، تقسیط مجدد تسهیلات بانکی، مسائل تامین اجتماعی از دیگر مصوبه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر است.
وی گفت: این مصوبه ها در راستای کمک و رفع مشکلات به‌ منظور افزایش محصولات داخلی و رشد اقتصادی و جلوگیری از کاهش اشتغال صورت گرفته است.
7212/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اشتغال تامین اجتماعی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت رشد اقتصادی محیط زیست منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم