Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@00:55:14 GMT

برنامه‌های سالروز رحلت حضرت معصومه(س) اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۷۱۵

برنامه‌های سالروز رحلت حضرت معصومه(س) اعلام شد

به گزارش ایکنا از قم، هم‌زمان با روز یکشنبه ۲۵ آذر، محفل شعر آیینی از ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۷ با محوریت معرفی شخصیت حضرت معصومه سلام‌الله علیها با حضور شاعران آیینی در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

همچنین شب رحلت حضرت معصومه سلام علیها،  دوشنبه ۲۶ آذر) بعد از نماز عشاء، محفل سوگواری بانوی کرامت در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای مراسم تواشیح با حضور گروه میعاد، انجام مراسم مداحی توسط مداح برجسته کشور حاج مهدی سلحشور، برگزاری محفل سخنرانی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی و برگزاری مراسم مداحی از سوی سید رضا نریمانی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

همچنین تجمع هیئت‌های مذهبی در شبستان امام خمینی و برگزاری مراسم و محفل مداحی با حضور مداحان اهل‌بیت علیه‌السلام سید علی حسینی‌نژاد، حاج حسن شالبافان، سید رضا تحویلدار از برنامه‌های محوری آستان مقدس در عصر و شب رحلت حضرت معصومه سلام‌الله علیها است.

بر اساس این گزارش روز رحلت حضرت معصومه سلام‌الله علیها دسته عزای خادمان آستان مقدس از ساعت ۹ صبح از بیت النور(میدان میر ) به‌سوی حرم مطهر حرکت خواهد کرد؛ این در حالی است که ویژه‌برنامه سوگواری نیز با حضور مداحان سید علی حسینی‌نژاد، حاج حسن شالبافان و سید رضا تحویلدار قبل از نماز ظهر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

محفل سخنرانی از دیگر مراسم‌های برنامه‌ریزی‌شده حرم مطهر است که در سالروز رحلت حضرت معصومه سلام‌الله علیها بعد از نماز ظهر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

ویژه‌برنامه عزاداری بعد از نماز عصر نیز در شبستان امام خمینی(ه) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مطلق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بخشی و مداحی حاج محمدرضا طاهری و کربلایی حسین طاهری در حرم مطهر صورت می‌گیرد.

روز سه‌شنبه۲۷ آذرماه (در نوبت شب) محفل دعای توسل بعد از مغرب و عشاء با حضور هیئت جانبازان استان قم در شبستان امام  خمینی(ره) برپا می‌شود و پس‌ازآن آیت‌الله حسینی بوشهری برای حاضران در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

برگزاری آیین معنوی شمع‌گردانی و برگزاری محفل مداحی و شعر آیینی با حضور سید حمیدرضا برقعی از دیگر برنامه‌های سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه سلام‌الله علیها است.

همچنین در شب شهادت محفل سخنرانی با حضور آیت‌الله علوی گرگانی برای زائران و مجاوران و سوگواران حضرت معصومه سلام‌الله علیها در شبستان امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا معصومه رحلت عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر با صدای عباس حیدرزاده آغاز می‌شود و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سخنرانی و مراسم احیاء را برگزار خواهد کرد.

مراسم شب ۲۱ ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر با صدای حسن شالبافان آغاز می‌شود و سخنرانی و آیین احیاء شب قدر نیز توسط آیت‌الله حسینی خراسانی برگزار خواهد شد.

مراسم شب ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی سلحشور و سخنرانی و مراسم احیاء توسط آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری دنبال خواهد شد.

مراسم هر سه شب قدر از شبکه دو سیما، شبکه استانی قم و شبکه‌های مجازی به‌صورت زنده پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • پخش ویژه برنامه شب های قدر از حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • حال‌وهوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع)