Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@06:01:10 GMT

تیم ملی فوتبال «تنها در خانه»!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۷۵۸

تیم ملی فوتبال «تنها در خانه»!

تمرینات و آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران این روزها در شرایطی استارت خورده که به نظر می‌رسد ملی‌پوشان این روزها تنهاتر از گذشته هستند.

به گزارش مشرق، کمتر از 20 روز دیگر تیم ملی فوتبال ایران باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا به مصاف رقبای خود برود اما به نظر می‌رسد شرایط خاصی بر اردوی تیم ملی فوتبال حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کارلوس کی‌روش که در اردوی گذشته تیم ملی از کمبودها و عدم توجه به تیم ملی ابراز نگرانی کرده بودند این روزها در کمپ تیم‌های ملی درست مثل مردان دور افتاده از وطن، تمرین می‌کنند. وقتی به شرایط ملی پوشان دقت می‌کنیم (آن هم در شرایطی که مسابقات جام ملت‌های آسیا نزدیک است) به تنهایی تیم ملی بیشتر پی می‌بریم.

در این بین برخی اختلافات بین مربیان و باشگاه‌ها  وجود داشت اما با همه این شرایط این انتظار از مدیران ورزش کشور می‌رود که تیم ملی را در آستانه مسابقاتی مهم تنها نگذاشته و به خواسته‌های کادر فنی و بازیکنان گوش کنند که این خواسته چندان زیادی نیست. طبیعتا وقتی ملی پوشان فوتبال کشور چندی پیش از بی توجهی‌ها بعد از جام جهانی گلایه کردند برخورد قهری با آنها راهکار مناسبی نیست و این انتقاد به مسئولان وزارت ورزش و جوانان که این روزها درگیری برگزاری مجمع‌های مختلف هستند وارد است که ملی‌پوشان فوتبال هم بخشی از ورزش همین مرز و بوم هستند.

بیشتر بخوانید:

پیام عجیب کی‌روش قبل از اعلام لیست بازیکنانش

تصاویر زیر نشاندهنده سوت و کوری تمرینات و آماده سازی تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا است(البته هنوز ملی‌پوشان کامل در اردو  حاضر نشده‌اند) و از طرفی امروز خبر آمد که قرار است با یک تابلوفرش از کارلوس کی‌روش تقدیر شود! در اینکه شاید کی‌روش نیازی به تقدیر فدراسیون با یک تخته فرش ندارد شکی وجود ندارد اما آیا قرار است تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها با این شیوه راهی جام ملت‌ها شود؟

بد نیست مدیران ورزش کشور از وزیر ورزش گرفته تا ... که مطمئنا در روزهای آغاز جام ملت‌های آسیا مرتب پیام‌های موفقیت آمیز برای ملی‌پوشان ارسال می‌کنند همین حالا وارد عمل شده و اجازه ندهند تیم ملی با روحیه خالی راهی مسابقات شود.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا روز 17 دی ماه به مصاف یمن می‌رود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ ساله های ژاپن با برتری برابر ازبکستان قهرمان جام ملت های آسیا شد.

به گزارش مشرق، دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا امروز جمعه برگزار و تیم‌های فوتبال ژاپن و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید و تا سامورایی‌ها بر قله فوتبال آسیا در رده امیدها بایستند.

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی فر برعهده داشت.

در دیدار رده بندی هم روز گذشته عراق موفق شد با برتری برابر اندونزی عنوان سومی را از آن خود کند.

به این ترتیب، ژاپن، ازبکستان و عراق ۳ نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود. اندونزی هم باید در دیدار پلی آف به مصاف گینه، نماینده قاره آفریقا، برود تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به المپیک مشخص شود.

دیگر خبرها

  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند