Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@06:07:18 GMT

کنایه محمد مهاجری به سخنان صدیقی و علم‌الهدی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۷۶۹

کنایه محمد مهاجری به سخنان صدیقی و علم‌الهدی

محمد مهاجری در واکنش به اظهارات امروز دو امام جمعه درباره FATF در توئیتی نوشت: آقایان صدیقی و علم‌الهدی امامان جمعه تهران و مشهد باز هم حرف تکرای علیه FATF زده‌اند. اشکال ندارد که آن‌ها به جای خواندن بولتن، حرف حساب کارشناسان مربوط را بشنوند و بی‌مطالعه خطبه نخوانند. زشت است که امامان جمعه بعد از ۴۰ سال همچنان منبع اطلاعاتشان منحصر باشد به بولتن‌های دروغ ما اصولگراها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




برچسب ها: محمد مهاجری ، صدیقی ، علم‌الهدی ، FATF

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد مهاجری صدیقی علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان!

فرارو- جمیله علم الهدی که رئیس جمهور را در سفر به پاکستان همراهی کرد در دانشگاه اقتصاد لاهور به سخنرانی پرداخت و و گفت که استقلال زنان به معنای حفظ فرهنگ آنهاست.

به گزارش فرارو، جمیله علم الهدی که در رسانه‌های پاکستان به عنوان "بانوی اول ایران" معرفی شده در سخنرانی خود در دانشگاه لاهور گفت: پاکستان و ایران روابط دوجانبه تاریخی، فرهنگی و مذهبی قوی دارند.

وی با بیان اینکه ایران یک دستور کار بزرگ برای افزایش همکاری در روابط، تجارت، اتصال و انرژی دارد، افزود که ایران دستور کار بزرگی برای افزایش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله روابط مردمی دارد.

همسر رئیسی گفت که رهبری دو کشور باید روابط دوجانبه را برای مقابله با تحولات منطقه‌ای و جهانی و تهدید مشترک تروریسم تقویت کنند.

علم الهدی همچنین گفت: این سفر فرصتی مهم برای تقویت بیشتر روابط ایران و پاکستان است. پاکستان و ایران نه تنها همسایه بلکه دوستان خوبی هم هستند.

دیگر خبرها

  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • (تصاویر) جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان!
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود