Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان،احمد همتی، رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان امروز 24 آذردر نشست شورای اداری استان سمنانبا بیان اینکه چرخش و تغییر سریع استانداران به طور قطع سیاست نظام و وزارت کشور نیست اظهار کرد:  برخی استان‌ها تغییر استانداران را یکی از مشکلات عنوان کردند که امیدواریم از این پس سیاست‌ها در راستای کمترین تغییرات و ثبات مدیریت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  موفقیت های استاندار سابق سمنان در رده های اجرایی کشورموفق عمل کردند که در این راستا راه برای ایشان در برخی از منصب‌ها در دولت، مجلس شورای اسلامی و بخش خصوصی باز است و از ظرفیت‌های وی در آن بخش‌ها می توان استفاده کرد.

همتی با اشاره به مشی مدیریت چاوشی استاندار سابق سمنان، نفوذ در قلب مردم و مدیران استانی را نتیجه این رویکرد دانست و گفت:  بی‌توجهی به منفعت طلبی در علیرضا آشناگر استاندار جدید سمنان نیز وجود دارد که نعمتی برای مدیریت کشور است و منجر به توسعه و پیشرفت این بخش از ایران می‌شود.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: همدلی و هماهنگی و نیز شفافیت در مدیریت، منجر به استفاده از ظرفیت‌ها در توسعه استان می‌شود که بر این اساس سفر رئیس جمهوری  سفری خوب با ثمرات مناسبی بود و رئیس جمهوری بر اجرای مصوبات سفر تاکید داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی استان تامین آب است که باید محور فعالیت ها برای پایداری توسعه قرار گیرد، یاداور شد: بحث انتقال آب خزر که مباحث اداری آن به اتمام رسیده، بر اساس قانون توزیع عادلانه آب باید اجرا شود‌ که در این راستا رئیس جمهوری برای اجرای طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی کشور اعلام آمادگی کرد، که همه باید با عزم ملی به منظور توسعه استان و کشور برای اجرای این طرح تلاش کنیم.

گفتنی است علیرضا آشناگر امروز24 آذر به عنوان استاندار سمنان منصوب شد، و از زحمات سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان که به مدت 11 ماه استاندار سمنان بود و با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دولت از این سمت کنار رفت قدرانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن همتی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • هزار دف عظمت پالنگان را جهانی کرد