Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر شنبه در دیدار معاون وزیر کشور با وی به میزبانی دفتر خود در سمنان اظهار داشت: مسئولیت پذیری و خدمت رسانی به مردم از جمله وظایف سنگین یک استاندار است و باید این امر در اولویت نخست استاندار جدید سمنان قرار گیرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات عامه مردم در استان سمنان بیان کرد: خدمات سید شهاب الدین چاوشی استاندار سابق این استان نیز چشمگیر و قابل تقدیر است و باید مسیر را برای ارائه خدمات استاندار جدید با اتحاد و همدلی مدیران هموار سازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بیان کرد: پیگیری مصوبات سفر از دیگر اولویت های استاندار جدید در این منصب قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت سرپرست استاندار ی سمنان نیز تلاش های کم نظیری در هماهنگی ها و مدیریت سفر رئیس جمهور به استان را داشتند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی صبح یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان هرمزگان عملیاتی‌کردن مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری، تحقق شعار سال و تقویت اقتصاد دریا محور را سه اولویت مهم استان در سال جاری معرفی کرد.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل کارگروهی ویژه برای تحقق شعار سال، گفت: شعار سال باید منتج به راهبردهایی شود که همیشه در اولویت مدیران باشد و همه ساله تکرار شود.

استاندار هرمزگان همچنین از امضای میثاق‌نامه‌ای به عنوان نقشه راه و تکالیف و تعهدات در هر حوزه بین استاندار و مدیر دستگاه اجرایی خبر داد و افزود: همه مدیران متعهد هستند که بر اساس میثاق‌نامه‌ای که در اسفندماه سال گذشته جمع‌بندی و امضا شده است توسعه استان را دنبال کنند.

دوستی با تاکید بر لزوم تعریف ساختاری قوی برای مدیریت پروژه در دستگاه‌های اجرایی استان؛ عنوان کرد: احداث ۶۰۰ کلاس درس، آبرسانی به بیش از ۱۱۰ روستای فاقد منبع آب شرب پایدار، تلاش برای تکمیل سه بیمارستان در دست احداث استان، تکمیل دانشکده‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان و تعیین تکلیف دانشکده‌های نفت، شیمی و فولاد از جمله اولویت‌هایی است که طی سال جاری دنبال خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: در سال جاری علاوه بر اعتبارات، تسهیلات نیز بر اساس میثاق‌نامه‌ها به پروژه‌ها تخصیص پیدا خواهد کرد و هر دستگاه مجموع پروژه‌هایش در قالب یک کلان پروژه رصد خواهد شد.

استاندار هرمزگان مردمی‌سازی اقتصاد را دیگر اولویت جدی استان دانست و گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند راه‌هایی برای ورود دادن مردم به اقتصاد بیابند و یک نفر را نیز در دستگاه خود به عنوان متولی این امر قرار دهند.

دوستی با تعریف اتصال شهرک‌های صنعتی استان به گاز شهری به عنوان اولویتی مهم در سال جاری اظهار کرد: با این کار بخش عمده‌ای از فساد موجود در سوخت مایع حذف خواهد شد و قاچاق سوخت کاهش خواهد یافت‌.

وی افزایش سهم هرمزگان در ترانزیت بین‌المللی را از دیگر اولویت‌های سال جاری استان دانست و خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم بایستی تعداد مراکز خدمات رفاهی استان را افزایش و کیفیت آن‌ها را ارتقا دهیم.

کد خبر 6083934

دیگر خبرها

  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد