Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:35:48 GMT

ناوگروه ۵۸ نیروی دریایی ارتش به کشور بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۸۴۳

ناوگروه ۵۸ نیروی دریایی ارتش به کشور بازگشت

ناوگروه ۵۸ نیروی دریایی ارتش پس از ۵۳ روز دریانوردی به کشور بازگشت. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، مراسم استقبال از پنجاه و هشتمین ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور امیر دریادار دوم افشین تاشک فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب  و خانواده‌های کارکنان ناوگروه اعزامی؛ در منطقه یکم امامت نداجا در بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌زودی؛ رونمایی از پهپادهای دوربرد نیروی دریایی ارتشناوشکن سهند به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد + عکس

 

ناوگروه 58 اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش، متشکل از ناوشکن شهید بایندر و ناو لجستیکی تنب، بعد از گذشت 53 روز دریانوردی، طی 3970 مایل دریایی و حضور در بندر صلاله کشور عمان، در منطقه یکم امامت بندرعباس پهلو گرفت.

فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه حضور مستمر ناوگروه های نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی به منظور حفظ و حراست از منابع و منافع جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش همواره با اعزام ناگروهای اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی به آب‌های دوردست، ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، انتقال پیام صلح و دوستی، اشراف اطلاعاتی در منطقه گسترش یافته نداجا، خنثی سازی پروژه ایران هراسی در  تامین امنیت خطوط دریانوردی و مواصلاتی جمهوری اسلامی ایران نقش تاثیر گذار و چشمگیری دارد.

وی ادامه داد: ثبات و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این منطقه دریایی پر آشوب مدیون فداکاری‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن و آب های دور دست است و موفقیت در این ماموریت ها نیازمند صبر، فداکاری و ایثار خانواده های کارکنان نیروی دریایی ارتش است.

انتهای پیام/

R1429/P1011116/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های نداجا برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

به گزارش تسنیم، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه برگزاری رژه روز ارتش، درخصوص وضعیت ماموریت ناوگروه‌های نداجا در آب‌های بین المللی اظهار داشت: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

وی افزود: ما کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم و آماده‌ایم تا از کشتی‌های کشور‌های دیگر نیز حفاظت کنیم.

دریادار ایرانی در جمع خبرنگاران حاضر در رژه نیز با اشاره به اتفاقات منطقه گفت: مدتهاست که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده و با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه یک قدرت واقعی و یک قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کنند.

دریادار ایرانی گفت: ان شاالله دولت‌های منطقه بیدار شوند و خواست مردم خود را انجام دهند و متوجه می‌شوند که ملت‌های خود چه می‌خواهند.

دیگر خبرها

  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی