Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به طور معمول سیستم عامل اندروید توسط گوگل به‌روزرسانی می‌شود و دلیل این کار این است که بهترین تجربه استفاده به کاربر داده شود. گاهی این به‌روزرسانی‌ها باب میل جمع زیادی از کاربران نیست و در نتیجه تغییرات به حالت قبلی خود باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر این به‌روزرسانی‌ها با بررسی نظرات و انتقادهای کاربران اندرویدی و تشخیص نیاز دوران توسط کارشناسان مربوطه انجام می‌شود.

بعضی وقت‌ها این به‌روزرسانی‌ها فقط برای یک اپلیکیشن خاص انجام می‌شود. گوگل حالا برای نرم‌افزار مخاطبان تلفن‌ همراه یک به‌روزرسانی جدید داده است. این اپلیکیشن نسبت به بقیه نرم‌افزارها کمی زودتر آپدیت می‌شود.  

گوگل در حال طراحی دوباره رابط کاربری نرم‌افزار مخاطبان خود است. این شرکت به تازگی در سراسر سیستم عامل خود گوشه‌های تیز آیکون‌ها را گرد کرده است. فقط کافیست به نوار آدرس مرورگر کروم نگاه کنید تا این موضوع را متوجه شوید. این طراحی برای آیکون‌ها در سیستم عامل گوگل تا به الآن پذیرفته شده است. حالا این بار دایره‌ای شدن به لیست مخاطبان محبوب نیز رسیده است.

تب مخاطب مورد علاقه در برنامه پیش‌فرض شماره‌گیری در تلفن‌های Pixel تاکنون دو مخاطب در هر سطر داشت اما حالا در هر سطر سه مخاطب قرار دارد و آیکون‌ها به شکل دایره‌ای شده‌اند. آخرین به‌روزرسانی بین زبانه‌ها با بودن آیکون‌های دایره‌ای‌شکل هماهنگی ایجاد کرده است. ما از طریق بررسی نظرات قدیمی کاربران اندروید کشف کردیم که این طراحی بسیار شبیه به نکسوس 6 در سال 2014 است.

به طور معمول، به‌روزرسانی v27 لزوماً برای همه کابران به یکباره اعمال نمی‌شود و نگران آپدیت شدن لیست مخاطبان تلفن همراه خود نباشید؛ زیرا در هر صورت، دیر یا زود این اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند

انتهای پیام/

آپدیت جدید لیست مخاطبین گوگل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد

بران استرومن در آستانه بازگشت به مسابقات است.

به روزرسانی جدیدی از سوی WWE در رابطه با بازگشت بران استرومن به مسابقات منتشر شد.

طرفداری | آخرین حضور هیولای دنیای کشتی کچ در رینگ WWE به می پارسال برمی‌گردد. او سپس تحت یک عمل جراحی موفقیت آمیز را ناحیه گردن قرار گرفت. امروز WWE در اطلاعیه‌ای مهم خبر از حضور بران استرومن در درفت هفته آینده داد. اگرچه درفت سالیانه WWE از اسمکدان جمعه شب آغاز خواهد شد، اما نام بران استرومن در میان سوپراستارهایی قرار دارد که در اپیزود ماندی نایت راو هفته آینده تکلیف درفت آنها مشخص خواهد شد. استرومن پیش از مصدومیت خود تگ تیم محبوبی را با ریکوشی تشکیل داده بود. نام ریکوشی نیز به عنوان بخشی از درفت اسمکدان این هفته به چشم می‌خورد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • اثرگذاری توسعه دانش‌بنیان‌ها در به‌روزرسانی موقوفات