Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس «مشاوره در خاورمیانه» با هدف آگاهی مسیحیان از اسلام و خاورمیانه در ماه ژوئن در بیروت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « ethicsdaily»،کنفرانس «مشاوره در خاورمیانه» با هدف آگاهی مسیحیان از اسلام و خاورمیانه در ماه ژوئن برگزار می شود.

هدف از این کنفرانس که از سوی «موسسه مطالعات خاورمیانه» برگزار می شود،آگاه کردن شرکت کنندگان از بسیاری از چالش هایی است که مسلمانان و مسیحیان در خاورمیانه و فراتر از آن با آنها مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفرانس «مشورت در خاورمیانه» هر سال در سومین هفته از ماه ژوئن در بیروت برگزار می شود.

این کنفرانس،مسیحیان سراسر جهان که علاقه مند به یادگیری درباره اسلام و خاورمیانه هستند را گرد هم می آورد.

«مارتین عکاد»،رئیس موسسه مطالعات خاورمیانه در این باره گفت: پس از 11 سپتامبر 2001 ،«مشاوره در خاورمیانه» ،نقش حیاتی در کمک به کلیسا برای درک بهتر از اسلام،مسائل خاورمیانه،روابط غرب و شرق و روابط مسلمانان و مسیحیان،ایفا کرده است.

وی افزود: این برنامه همچنین نقش مهمی را در آمادگی کلیساهای لبنان برای واکنش های مناسب تر به اتفاقات غیرمنتظره ای که مسلمانان را بسیار بیشتر به مسیحی ها نزدیک کرد،ایفا کرده است.

از جمله این اتفاقات می توان به جنگ حزب الله و رژیم صهیونیستی در سال 2006 میلادی اشاره کرد که منجر به آوارگی یک میلیون مسلمان شیعه از جنوب لبنان تا بیروت شد.

کنفرانس امسال با عنوان در روزهای 17 تا 21 ژانویه در بیروت برگزار می شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرمان استان بوشهر بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه اصفهان شیراز خراسان جنوبي خراسان جنوبی ایران مسیحیان خاورمیانه اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوه بزرگ‌ترین آبشار خاورمیانه در نیریز پس از بارش

بازدید 4 پس از بارش‌های گسترده هفته اول فروردین ماه در شهرستان نیریز در دویست کیلومتری شرق شیراز، آبشار تارم این شهرستان با ۱۱۵ متر ارتفاع و به عنوان بزرگ‌ترین آبشار خاورمیانه با خروش خود چهره بسیار زیبایی به شهرستان نیریز داده است. تصاویر باشکوه این آبشار پس از بارش‌ها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نکات مثبت و ویژگی متمایز نمایشگاه قرآن امسال/ تنها راه خلاصی و نجات امت اسلام در تمسک به قرآن است
  • مراسم روز قدس باشکوه‌تر از گذشته در کردستان برگزار شود
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری نوروزگاه خوی در جوار کاروانسرای تاریخی خان
  • عروسی دختر شاه اینجا برگزار شد!
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بافق
  • شکوه بزرگ‌ترین آبشار خاورمیانه در نیریز پس از بارش
  • بیروت ؛ ابراهیم معلوف
  • روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود
  • بانوی مسیحی آمریکایی در نهاوند مسلمان شد