Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین همایش خادم‌القرآن زنده یاد حمید رایگان به منظور تجلیل از برترین‌های قرآنی با حضور رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پنجمین همایش خادم القران زنده یاد حمید رایگان به منظور تجلیل از برترین های قرآنی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی، رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سالن شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش استان فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به تأثیر همایشات قرآنی، اظهار داشت: قرآن بهترین عامل اتحاد و نشاط در جامعه است و نورانیت نسل ها از قرآن است.

وی افزود: اگر خواهان گذر از زندگی مادی و جسمی هستیم و دنبال رهایی و تعالی روحانی باشیم، قرآن تنها راه نجات بشریت و هدایت است.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام بصیری، مسئول مجمع القرآن نیز در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های فعالان قرآنی، گفت: اگر نهال قرآن در دل‌های نوجوانان و جوانان کاشته شود زمینه سعادت و سلامت جامعه را فراهم می کند.

در این مراسم از نفرات برگزیده مسابقات قرآن، حافظان، خادمان موکب شباب المحسن در پیاده روی اربعین، سفیران و خادمان قرآنی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

گفتنی است، این همایش هر ساله به پاس گرامیداشت خادم القرآن زنده یاد حمید رایگان به همت مؤسسه مجمع القرآن فاطمیون برگزار می شود.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرمان استان بوشهر بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه اصفهان شیراز خراسان جنوبي خراسان جنوبی ایران حمید رایگان خادم القرآن وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار نفر در این استان حافظ قرآن و از پنج جزء تا کل قرآن کریم را حفظ هستند.

  حجت الاسلام مهدی رمضانی افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.   وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.   رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.      

 

دیگر خبرها

  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود