Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی»، وزیر خارجه قطر، امروز -شنبه- گفت که اتحاد میان کشورهای منطقه باید بار دیگر شکل گیرد و اصول حکمرانی جدیدی باید اعمال شود. 

وی در حاشیه نشست سالیانه دوحه گفت که شورای همکاری خلیج فارس و دبیر کل آن «دندان ندارند» و باید سازوکاری را برای از میان بردن اختلاف‌ها ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر خارجه قطر افزود که این کشور همچنان متعهد به شورای همکاری خلیج فارس است، اما این سازمان باید قوانین خود را بهبود بخشد.

 ‎

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای همکاری خلیج فارس قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای امنیت درباره غزه 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، وزیر امور خارجه کشورمان به منظور به کار گیری بالاترین سطح از ظرفیت‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به منظور پایان دادن به بحران در غزه وارد نیویورک شد.

برنامه اصلی وزیر امور خارجه در نیویورک حضور و سخنرانی در نشست شورای امنیت است که در سطح وزیران برگزار می‌شود.
وزیر امور خارجه در بدو ورود به نیویورک اعلام کرد: باتوجه به اینکه وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده و تاثیرات آن بر اوضاع منطقه در حال نمایان‌تر شدن است، این سفر فرصتی خواهد بود برای اینکه دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران به منظور تثبیت صلح و امنیت در منطقه تبیین شود.
در این سفر آقای امیرعبداللهیان با شماری از وزیران امور خارجه کشور‌های مختلف که آن‌ها هم برای حضور در این نشست مهم شورای امنیت به نیویورک آمده اند، دیدار دوجانبه خواهند داشت.
ضمن اینکه با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و همین طور شماری از مسئولان ارشد سازمان‌های بین المللی هم دیدار‌های جداگانه‌ای خواهند داشت.
در این دیدار‌ها وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره راه‌های برون رفت از این شرایط، پایان دادن به تنش‌ها و حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کمک رسانی به مردم غزه رایزنی و تبادل نظر خواهد کرد.

 

 

اظهارات:
واسیلی نبنزیا - نماینده دائم روسیه در سازمان ملل
گنگ شوانگ - معاون نماینده چین در سازمان ملل
حسین امیرعبداللهیان - وزیر امور خارجه 

دیگر خبرها

  • ورود وزیر امور خارجه به نیویورک
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • وزیر خارجه ایران راهی نیویورک شد
  • وزیر خارجه اردن: به هیچ طرفی اجازه نمی دهیم حریم هوایی‌مان را نقض کند/ اردن میدانی برای جنگ منطقه ای نخواهد شد
  • هزینه دیوانگی را خود دیوانه باید بدهد/ ایران وزنه ثبات‌بخش در خلیج فارس و شامات است
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی بر تقویت همکاری‌ دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • شورای همکاری خلیج فارس بر اهمیت کاهش «فوری» تنش‌های منطقه‌ای تاکید کرد