Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@17:40:08 GMT

لباس سبز سپاه پرچم عزت و افتخار است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۴۰۰۱

لباس سبز سپاه پرچم عزت و افتخار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت امام حسن عسکری علیه السلام به تشریح اهمیت معنویت در مجموعه سپاه پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: نماز اول وقت در افزایش معنویت نقش مهمی دارد و ادعیه و زیارات بخصوص زیارت پرفیض عاشورا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: برخی نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حقد و کینه دارند و همواره با برنامه های مختلف در صدصد آن هستند تا آحاد جامعه بویژه پاسداران را از مسایل معنوی دور کنند.

وی، با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم ر هبری درباره نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  گفت: لباس سبز سپاه، پرچم عزت و افتخار است.

این مقام مسئول، ادامه داد: باید قدر این فرصت سربازی نایب امام زمان (عج) در مجموعه معنوی سپاه را بدانیم و در برابر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بیش از پیش هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی صدر، افزود: برنامه های اعتقادی و گردهمایی بصیرت افزایی برای ارتقای دانش معنوی و سیاسی کارکنان برگزار می شود و آنها را در برابر توطئه های دشمنان مصون می سازد.

گفتنی است: مولودی خوانی به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد یازدهمین اختر سپهر امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: میلاد امام حسن عسکری لباس سبز سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است

امام جمعه بوشهر نقش سپاه در عرصه‌های مختلف را برشمرد و گفت: نهاد الهی از بدو تأسیس تاکنون از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله صفایی‌بوشهری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) بوشهر با بیان اینکه اندیشه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ایمان الهی است، اظهار داشت: این نهاد الهی از بدو تأسیس تاکنون از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش استراتژیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه تصریح کرد: سپاه از زوایای مختلفی همچون دفاعی، عمرانی، سازندگی، فرهنگی، سیاسی و غیره نقش بسیار موثر را تاکنون در کشور و بیرون از مرزها به ارمغان آورده است.

امام جمعه بوشهر نقش سپاه در عرصه‌های مختلف را برشمرد و افزود: سپاه پاسداران علاوه بر مأموریت‌های ذاتی خود نقش مهمی در رسیدگی به مشکلات جامعه در ابعاد گوناگون فرهنگی، عمرانی، خدماتی و اشتغال‌زایی دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر سپاه پاسداران را از مولفه اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از دوران 8 سال دفاع مقدس در عرصه‌های متعددی سبب سربلندی، افتخار و قدرت امت اسلامی و یکی از مولفه‌های اقتدار بین‌المللی در کشور شد.

سپاه تجلی ایثار و فداکاری است

سرتیپ علی رزمجو هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: با تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست امام خمینی(ره) ایثار، فداکاری و آزادی در انقلاب اسلامی شکل گرفت.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر یکی از آثار و برکات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ترویج فرهنگ آزادیخواهی دانست و اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکل از امتی سلحشور و مومن است که در دل خود نیز بسیج مستضعفین را که متشکل از آحاد مردم انقلابی می‌باشد جای داده است.

وی با بیان اینکه سپاه در ابعاد مختلف فعالیت‌های متعددی را به ارمغان آورده و سرمنشأ رویدادهای تاریخی بزرگ است تصریح کرد: سپاه تجلی ایثار و فداکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از آمادگی سپاه به هرگونه تهدیدات دشمنان خبر داد و بیان کرد: امروزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با داشتن دو رکن اساسی ایمان و تجهیزات به روز آماده دفاع از انقلاب اسلامی و پاسخگویی به هر نوع تهدیدات دشمن است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • برگزاری جشن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تکاب
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست
  • سپاه پاسداران پرچم‌دار میدان‌های سخت است