Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:23:39 GMT

100هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۴۰۴۶

100هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه، 100 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی مبنی بر فعالیت عده ای از قاچاقچیان فعال در حوزه سیگار و اینکه قصد دارند محموله بزرگی وارد کرمانشاه کنند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با ردیابی مسیر تردد خودروی حامل سیگار قاچاق، گروهی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مسیر بیستون - کرمانشاه مستقر و این محور را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با دیدن خودروی تیبا که حامل بار قاچاق بود سریعا وارد عمل شده و نسبت به توقیف ان اقدام کردند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 100 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد، گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به حدود یک میلیارد و 200 میلیون ریال می رسد.
وی تصریح کرد: در این راستا خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
سردار امان اللهی در پایان از برخورد جدی و قاطعانه پلیس با پدیده قاچاق خبر داد و گفت: امسال اقدامات بسیار خوبی در راستای برخورد با این پدیده انجام شده است.

** کشف 800 میلیون ریال کالای الکتریکی قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز از کشف مقدار زیادی لوازم و کالای الکتریکی قاچاق به ارزش 800 میلیون ریال در شهرستان کرمانشاه خبر داد.
سرهنگ «علیرضا مرزبانی» اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاع ماموران مبنی بر اینکه یک دستگاه وانت به همراه چند نفر در امر قاچاق کالای الکتریکی فعالیت دارند، توقیف خودرو و دستگیر قاچاقچیان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران توانستند خودروی وانت حامل بار قاچاق را با شگردهای خاص پلیسی توقیف و 2 نفر دیگر نیز که در امر کالای قاچاق لوازم الکتریکی فعالیت داشتند را دستگیر کنند.
سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: پس از بازرسی های به عمل آمده از خودرو و متهمان، 430 دستگاه لوازم و کالای الکتریکی قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده به 800 میلیون ریال می رسد.
وی تصریح کرد: در این راستا علاوه بر توقیف خودروی حامل بار قاچاق، سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ مرزبانی ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از ماموریت های همیشگی پلیس بوده و در این راستا نیز برخوردهای خوبی انجام شده است.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد قاچاق سيگار نيروي انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۱ در حین گشت زنی و کنترل واحد‌های صنفی به یک واحد صنفی مشکوک شده و پس از هماهنگی قضایی از این واحد بازدید کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از این واحد صنفی، تعداد ۲۴۰۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ باقری با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم نیزدستگیر شد، گفت: ضمن تحویل سیگار‌های کشف شده به اداره صمت این شهرستان متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان خواست:در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال