Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی از برخورد یک دستگاه وانت پیکان با کودک 4 ساله در شهرستان زیرکوه خبر داد و گفت: راننده وانت پیکان بر اثر واژگونی خودرو جان خود را از دست داد و 2 نفر روانه بیمارستان شدند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ علیرضا رضایی اظهار داشت: ظهر روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور فرعی"حاجی آباد-آبیز" شهرستان زیرکوه، بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان گفت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه وانت پیکان سفید رنگ با 2 سرنشین پس از برخورد با عابر پیاده 4 ساله واژگون شده که در این حادثه عابر پیاده و سرنشینان خودرو مصدوم و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهدای قاین اعزام شده اند.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه راننده خودرو در بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است، افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصادف پلیس خراسان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم حاصل بی احتیاطی راننده پراید/ عدم رعایت حق تقدم عبور باعث حادثه شد 

سرهنگ رابعه جوانبخت در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ساعت ۰۲:۴۵ صبح امروز در محدوده خیابان خوردین بالاتر از ایران زمین یک دستگاه سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه پژو ۲۰۷ برخورد کرد که منجر به مصدومیت ۳ نفر در این حادثه شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت این تصادف عدم رعایت حق تقدم از سوی سواری پراید بود که باعث این حادثه شد.

او از رانندگان وسایل نقلیه خواست در صورت خلوتی معابر به هیچ عنوان سرعت و سبقت را چاشنی تردد‌های خود نکنید و همیشه با توجه به سرعت‌های مطمئنه و مقرره در معابر بزرگراهی تردد نمایید و در همه موارد رعایت حق تقدم عبور دیگر وسایل نقلیه را مدنظر قرار دهید تا شاهد حوادث در سطح معابر نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • سه مصدوم حاصل بی احتیاطی راننده پراید/ عدم رعایت حق تقدم عبور باعث حادثه شد 
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد