Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:21:07 GMT

«روزی روزگاری آناتولی» به مرحله تدوین رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۴۱۳۷

«روزی روزگاری آناتولی» به مرحله تدوین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اوما، مستند «روزی روزگاری آناتولی» جدیدترین محصول اومافیلم پس از پایان فیلمبرداری به مرحله تدوین رسید.

این مستند روایتی است از مسافری که ناخواسته درگیر کودتای ترکیه می شود و در ادامه، کارگردان نگاهی به بحران ارزی دارد که ۲ سال بعد در ترکیه شکل گرفت. همچنین این مستند چگونگی حمایت مردم از اردوغان برابر کودتاچیان و همچنین در مقابل آمریکا در جنگ ارزی را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند «روزی روزگاری آناتولی» که در ۴۲ دقیقه و در مدت زمان ۲ ماه فیلمبرداری در ترکیه تولید شده است به کارگردانی تورج کلانتری و امین یگانه، تهیه کنندگی سید جمال عود سیمین، تصویربرداری امیر صادق محمدی در مرکز اوما فیلم تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 4485504 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه سازمان هنری رسانه ای اوج فیلمبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در آیین اختتامیه بیست‌و‌یکمین جشنواره کتاب و رسانه با حضور سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما و برخی از مسئولان فرهنگی در سالن مهر و ماه حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار و از برگزیدگان آثار فاخر و برتر این جشنواره تجلیل شد.

در این دوره فرشید سِگار عکاس و مستند ساز خبری اهل مازندران، توانست رتبه نخست بخش چند رسانه‌ای بیست‌و‌یکمین جشنواره ملی کتاب و رسانه را برای اثر «این قریه خادم کتاب است» کسب کند.

فرشید سِگار خبرنگار و عکاس خبری به عنوان دبیر بخش چند رسانه‌ای پایگاه خبری بلاغ نیوز و مدیر مسئول پایگاه خبری نکته آنلاین در عرصه تصویر و مستند حوزه خبر در استان مازندران فعال است.

دیگر خبرها

  • از «بیجه» چه می‌دانید؟/ چالش‌های تولید یک مستند انتقادی
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • همکاری در تدوین سند توسعه دریامحور دستور کار سال ۱۴۰۳
  • مستند «متخصصان فرار بزرگ» از شبکه فراتر 
  • رقابت نفس‌گیر در صدرنشینی؛ آیا آمریکا و ترکیه برای همیشه تاج پسته را از ایران می‌ربایند؟
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲
  • گزارش مستند سازمان ملل از نسل‌کشی اسرائیل علیه مردم غزه
  • مستند «زمین» از شبکه چهار
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم