Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@12:37:17 GMT

100هزار نخ سيگار قاچاق در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۴۱۵۸

100هزار نخ سيگار قاچاق در کرمانشاه کشف شد

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا- فرمانده انتظامي استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پليس آگاهي کرمانشاه، 100 هزار نخ سيگار قاچاق کشف و يک نفر نيز در اين رابطه دستگير شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار «منوچهر امان اللهي» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اقدامات اطلاعاتي پليس آگاهي مبني بر فعاليت عده اي از قاچاقچيان فعال در حوزه سيگار و اينکه قصد دارند محموله بزرگي وارد کرمانشاه کنند، بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با رديابي مسير تردد خودروي حامل سيگار قاچاق، گروهي از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مسير بيستون - کرمانشاه مستقر و اين محور را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
سردار امان اللهي خاطرنشان کرد: ماموران پليس با ديدن خودروي تيبا که حامل بار قاچاق بود سريعا وارد عمل شده و نسبت به توقيف ان اقدام کردند.
فرمانده انتظامي کرمانشاه با بيان اينکه در بازرسي از اين خودرو 100 هزار نخ سيگار قاچاق کشف شد، گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش اين محموله قاچاق به حدود يک ميليارد و 200 ميليون ريال مي رسد.
وي تصريح کرد: در اين راستا خودروي حامل کالاي قاچاق توقيف و راننده آن نيز دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.
سردار امان اللهي در پايان از برخورد جدي و قاطعانه پليس با پديده قاچاق خبر داد و گفت: امسال اقدامات بسيار خوبي در راستاي برخورد با اين پديده انجام شده است.
** کشف 800 ميليون ريال کالاي الکتريکي قاچاق
جانشين فرمانده انتظامي استان کرمانشاه نيز از کشف مقدار زيادي لوازم و کالاي الکتريکي قاچاق به ارزش 800 ميليون ريال در شهرستان کرمانشاه خبر داد.
سرهنگ «عليرضا مرزباني» اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاع ماموران مبني بر اينکه يک دستگاه وانت به همراه چند نفر در امر قاچاق کالاي الکتريکي فعاليت دارند، توقيف خودرو و دستگير قاچاقچيان در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان کرمانشاه قرار گرفت.
وي افزود: در اين راستا ماموران توانستند خودروي وانت حامل بار قاچاق را با شگردهاي خاص پليسي توقيف و 2 نفر ديگر نيز که در امر کالاي قاچاق لوازم الکتريکي فعاليت داشتند را دستگير کنند.
سرهنگ مرزباني تصريح کرد: پس از بازرسي هاي به عمل آمده از خودرو و متهمان، 430 دستگاه لوازم و کالاي الکتريکي قاچاق کشف شد.
جانشين فرمانده انتظامي استان کرمانشاه ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده به 800 ميليون ريال مي رسد.
وي تصريح کرد: در اين راستا علاوه بر توقيف خودروي حامل بار قاچاق، سه نفر دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.
سرهنگ مرزباني ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا يکي از ماموريت هاي هميشگي پليس بوده و در اين راستا نيز برخوردهاي خوبي انجام شده است.
7458/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان

 سردار یحیی الهی در  حاشیه توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز چندین مرحله عملیات ضرزتیجداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.
وی، از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی موادمخدر و کشف ۲۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مال‌خر خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق‌بر، ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج طرح عنوان کرد.
الهی بیان داشت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد