Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان راه‌اندازی مشاغل خانگی توسط بسیج سازندگی ارائه می‌شود. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از مهمترین رویکردها در راستای رونق و توسعه اشتغال در استان تلاش برای رونق مشاغل خانگی بوده که در این زمینه تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان راه‌اندازی این گونه مشاغل توسط بسیج سازندگی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشاغل خانگی را نوعی تقویت پدافند غیرعامل دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه در صورت رکود در واحدهای تولیدی بزرگ خسارات ناشی از آن متوجه تمامی کارکنان و قشر وسیعی می‌شود اما در بخش مشاغل خانگی و خرد این زیان به مراتب کمتر است، تلاش و جدیت بر حمایت از راه‌اندازی چنین مشاغلی در استان است.

اردبیل| 120 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی در اردبیل پرداخت شداردبیل|50 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در اردبیل پرداخت شداردبیل| 700 طرح مشاغل خانگی در اردبیل ایجاد شد

پیرجاهد با اشاره به رویکرد بسیج سازندگی در زمینه اشتغال گفت: با توجه به وضعیت حاکم بر جامعه و اعمال تحریم‌های ظالمانه بر علیه کشورمان راهکار برون‌رفت از این وضعیت تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی‌های داخلی بوده که با اجرای طرح‌های اشتغال با استفاده از توانمندی‌های موجود می‌توانیم در این عرصه گام‌های اساسی برداریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل آمار بیکاری در استان اردبیل را بالاتر از استان‌های کشور برشمرد و تصریح کرد: اردبیل در این حوزه در رتبه‌های بالای کشوری قرار دارد که تلاش و جدیت بسیج سازندگی بر این است تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود اشتغالزایی و کارآفرینی در این حوزه اقدامات تاثیرگذاری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات با سود بالا نه تنها منجر به اشتغالزایی نمی‌شود بلکه فرد را بدهکار می‌کند، افزود: تسهیلاتی که توسط بسیج سازندگی با هدف توسعه اشتغال ارائه می‌شود کم‌بهره بوده چرا که هدف نهایی از این تسهیلات حمایت از اشتغالزایی و تلاش برای کاهش آمار بیکاری در منطقه است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل از ارائه آموزش‌های کارآفرینی و اشتغال در مساجد، پایگاه‌های بسیج و محلات با هدف رونق فضای کسب و کار خبر داد و گفت: تاکید اساسی در این دوره‌ها بر بهره‌گیری از سرمایه‌های کوچک و خرد افراد برای آغاز کسب و کار و توسعه آن در مراحل بعدی بوده و در زمینه فروش نیز تلاش می‌شود از ظرفیت‌های موجود در این حوزه بهره گرفت.

انتهای پیام/ن

R41374/P1361/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسیر عبداللهی صبح چهارشنبه در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل در سال گذشته پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار ضروری است.

عبداللهی با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در تبصره ۱۳ قانون بودجه خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

افسانه جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 6087432

دیگر خبرها

  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان